Avatar billede nnancke Nybegynder
27. februar 2003 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word2000 går ned når der klikkes i det åbne dokument.

Jeg har en maskine med WinXP+Office2000 alle service packs installeret.
Problemet er som følgende:
Når jeg klikker mig ind i dokumentet i word går programmet ned, og skal startes op igen, så pt. må jeg bruge piletaster og shortkeys for at komme rundt i dokumentet.
Kan nogle hjælpe?.
Maskinen er reinstalleret 2 gange, Officepakken er der ud over også reinstalleret 2 gange.
Avatar billede bitphil Nybegynder
27. februar 2003 - 14:29 #1
Har du prøvet: WD2000: How to Reset User Options and Registry Settings?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;211793

Det er også hurtigere end at reinstallere, og ved reinstallation overskriver den jo ikke registreringsdatabasen og andre brugerindstillinger.
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2003 - 15:14 #2
Har du opgraderet til med XP pack i office2000, er der der du har problemet, da det kræver en ny nøgle.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 17:46 #3
Prøv at omdøbe normal.dot. Så danner word selv en ny. Det hjælper tit, da normal.dot kan blive korrupt. Lad vær med at slette den gamle normal.dot, hvis du har makroer eller f.eks. autotexter i. det kunne jo være, at det ikke var normal.dot der var problemet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2003 - 19:54 #4
Prøv at gennemfør Office update (findes sammen med windows update som et menu punkt) det ratter mange fejl. Din fejl kunne i teorien også være en ram fejl
Avatar billede nnancke Nybegynder
04. marts 2003 - 13:24 #5
Hej alle der har svaret.
Intet har hjulpet, desværre.
Jeg har nu opdateret min office 2000, til Office XP, og har ingen problemer.
Underligt men sandt.
Tak for jeres hjælp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2005 - 22:27 #6
Husk at lukke...
Avatar billede nnancke Nybegynder
26. august 2005 - 07:55 #7
Naturligvis, beklager.