Avatar billede ujdesign Nybegynder
27. februar 2003 - 13:34 Der er 1 kommentar

Download går i stå

Hvordan f..... kan det være at jeg ikke kan downloade.
Jeg har oplevet det i forbindelse opdateringer af APV virusprogram og Realplayer.
Den starter fint nok, men så går overførselshastigheden langsomt nedad, hvorefter jeg til sidst få at vide at download er "failed".
Jeg har ISDN og Windows XP Profesionel.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
27. februar 2003 - 13:59 #1
Hvad med at bruge Getright ? En slags FTP-program til HTTP sider. Kan fås på http://www.getright.com/