Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
27. februar 2003 - 09:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync med Lotus Notes

Jeg har dette problem...

Til vores PDA bruger vi Easy Sync, og når vi skifter mail server, vil den ikke længere opdatere.
Er der nogen der har en løsning?
P.T Sletter vi programmet, og så installere det igen, men der må være en mennere måde at gøre det på??
Avatar billede dks Nybegynder
14. maj 2003 - 10:52 #1
Du går ind i settings vælg data sources vælg den database der har skiftet severe og vælg change og så kan du browse dig frem du kan også prøve refresh.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
12. september 2003 - 23:52 #2
Det virkede ikke... lukker her