Avatar billede photoshoper Nybegynder
07. november 2000 - 10:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Photoshop 6.0 bug?

Jeg sad med photoshop 6.0 igår og arbejdede med \'lightnings effects\'. Lige pludselig kom den med en fejl (Det er utrolig sjældent jeg ser fejl i photoshop). Den sagde noget med fejl i lightnings effect systemet(kan ikke lige huske det nøjagtige). Den kommer engang imellem når man bruger lightnings effects. Man er nød til at genstarte programmet. :-(

Er der andre der har prøvet det, eller har jeg bare være uheldig?
Avatar billede cstern Nybegynder
07. november 2000 - 10:40 #1
Det fungerer fint hos mig. Ellers check Adobes user2user forums.
Avatar billede mortenjp Nybegynder
07. november 2000 - 13:02 #2
Til gengæld har jeg oplevet at min layer-pallette bliver 100% fucked up og jeg bliver nødt til at fjerne den og vise den igen..