Avatar billede martin Nybegynder
24. februar 2003 - 11:47 Der er 8 kommentarer

bruger må lave "bruger_*"

Hej,

hos min host kan jeg selv oprette databaser med navnet "brugernavn_" efterfulgt at ønsket tabel navn.

Hvordan laver jeg det på min hjemme server?

./martin
Avatar billede swaxi Nybegynder
25. februar 2003 - 17:36 #1
installer phpmyadmin (og apache+php) ... det er så nemt.
Avatar billede raffar Juniormester
02. marts 2003 - 13:59 #2
Hvis du kører windows kan du downlode denne EasyPHP http://www.easyphp.org/
Den er testet på Win9x/Me/NT/2000/XP og indeholder apache, php, mysql og phpmyadmin.

Du kan så bruge phpmyadmin til at oprette dine diverse databaser.
Avatar billede jfl Nybegynder
02. marts 2003 - 14:02 #3
Du kan, f.eks. via phpMyAdmin, give en bruger rettigheder til databaser der hedder martin_*
Avatar billede martin Nybegynder
02. marts 2003 - 21:18 #4
jfl > det er der jeg skal vide hvordan jeg giver de rettigheder!

./martin
Avatar billede raffar Juniormester
03. marts 2003 - 00:27 #5
Spørg din Host... Ville det ikke være det nemmeste og samtidig sikreste?
Avatar billede martin Nybegynder
04. marts 2003 - 18:24 #6
raffar > det kan man vel godt sige - men dette site er jo lavet for at trække på andres viden. Min host bliver betalt for at hoste mine sider, ikke for at yde mig support på min hjemmeserver.
Avatar billede martin Nybegynder
25. april 2003 - 00:47 #7
Jeg har fået løst problemet, fik en anden til at lave det for mig.
Avatar billede raffar Juniormester
25. april 2003 - 03:01 #8
Så kan du lukke spørgsmålet.