Avatar billede baker.mc Nybegynder
23. februar 2003 - 23:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Avi til mpeg

Har utallig gange med div. indstillinger forsøgt mig med at konventere avi til mpeg med Nero. Lige det er der ikke nogle pro.i ja udover at filmen bliver vist på hovede!!!! ;-)
Jeg køre med plextorbrænder men min makker har en liteon og vi bruger samme version af nero. Men han har ingen pro.
Så hvad h..... laver jeg forkert?? nogle hjælp??
Avatar billede bentn Nybegynder
23. februar 2003 - 23:36 #1
afinstallere Nimo
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. februar 2003 - 08:39 #2
fjern filen DivXG400.ax fra dit system32 bibliotek og din film bliver normal igen
Avatar billede baker.mc Nybegynder
24. februar 2003 - 17:27 #3
takker for svaret
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. februar 2003 - 17:30 #4
Takker for point:o)