Avatar billede kim1277 Nybegynder
23. februar 2003 - 19:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

divx til svcd

Jeg har ladet mig fortælle at neroburning skal kunne lave dette stunt direkte, men når jeg prøver får jeg at vide at det kræver et mpeg2 codec jeg har et installeret men det er åbenbart ikke ikke det rigtige, så er der ikke en som kan hjælpe med dette eller fortælle mig om et prog. som kan lave det samme det vil sige omkonvertere divx til mgeg2 så filerne er klar til at brænde. På forhånd tak
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 19:19 #2
det er 2 forskellige guides .. enten med DVD2SVCD eller TMPG jeg har selv prøvet TMPG guiden og den virkede fint
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 19:20 #3
nero's eget er også crap hvis du spørger mig ;) heller gøre det ordenligt.
Avatar billede kim1277 Nybegynder
23. februar 2003 - 19:40 #4
har du en eller anden dansk guide til hvordan disse to programmer virker, jeg har selv prøvet med tmpg men da manglede lyden og det er ikke ret fedt når man har ventet i flere timer.
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 19:44 #5
nej det har jeg desværre ikke .. jeg kender kun 2 gode sider .. doom9.org og
http://www.dvdrhelp.com
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2003 - 21:07 #6
Mht. problemer med lyden, kan du prøve at kigge lidt her: http://www.dvdrhelp.com/virtualdubaudio.htm

Jeg er sikker på det løser dit problem
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2003 - 21:09 #7
Guides på www.dvdrhelp.com er mere begyndervenlige end dem på www.doom9.org