Avatar billede dmg Nybegynder
22. februar 2003 - 21:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis Content Management System?

Hej gutter!!!

Jeg skal lave en kæmpe hjemmeside, med surfing... Jeg skal bruge et kanont fedt CMS system, ligesom: phpnuke og postnuke. De er de eneste jeg kender. Men det er mere et portal, det må det også gerne være... Men man skal også kunne lave sider...

Nogen gode ideer....???
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2003 - 21:40 #1
du kunne evt lave det selv?? så får du det som du vil have det ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. februar 2003 - 21:51 #2
ja der er massere at kigge på her nogen er gratis andre er ikke ..
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Content_Management/
Avatar billede swaxi Nybegynder
22. februar 2003 - 22:21 #3
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. februar 2003 - 23:47 #4
Et jeg engang brugte var Typo3. Du kan evt. læse lidt mere om det på www.typo3.dk - det skal dog siges, at det lige umiddelbart kan være lidt svært at komme ind i, men når man så først har fundet ud af hvordan det virker, så er det faktisk ganske genialt.
Dog vil det ultimative dog være at lave sit eget :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. februar 2003 - 23:51 #5
netop som raivo siger, kan det være lidt tungt at komme ind i andres kodning, så lav selv et, og det der driller, kan du jo hente hjælp til på Eksperten
Avatar billede dmg Nybegynder
24. februar 2003 - 08:12 #6
Jamen, jeg kan slet ik lave mit eget. Det kunne jeg måske godt, men jeg ville aldrig være tilfreds... Findes der ik nogle steder hvor man kan downloade et godt et???
Avatar billede swaxi Nybegynder
24. februar 2003 - 16:42 #7
jo ... vi har nu foreslået tre links ... tryk på et af dem og tadaaaaaaaa
Avatar billede dmg Nybegynder
24. februar 2003 - 17:15 #8
Jeg har skam trykket på linksende!

Hotscripts: Der har jeg været inde i forvejen... det er jo helt umuligt, at finde noget derinde... Der er alt for mange om de er gode eller ej, skal man bruge flere år på at finde ud af.

cmsinfo? Har været derinde... men hvor downloader man?

Har prøvet typo3... Det var ik lige det jeg skulle bruge...
Avatar billede swaxi Nybegynder
25. februar 2003 - 00:45 #9
> cmsinfo? Har været derinde... men hvor downloader man?
eh ... tryk på et af ordene med en streg under i venstre margin. tryk på ordet more (også med en streg under). tryk på bjælken helt ude i højre side af dine skærm og hold knappen inde. træk din mus lidt ned. bemærk overskriften "Download". tryk på linket ... eh jeg mener linien med stregen under, der begynder med http://
eksempelvis :
    http://www.cmsinfo.org/article.php3?story_id=214&section_id=26
Avatar billede dmg Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:26 #10
lukker spørgsmålet