Avatar billede runedrengen Nybegynder
05. november 2000 - 18:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problemer med driver

Jeg har et voodo 2 kort med 12 mb ram
Hvis jeg bruger driveren der fulgte med kortet kan jeg ikke køre unreal turnament i fuldt vindue, så downloadede jeg en driver fra 3dfxgames og installerede den dette hjap også så jeg kunne køre unreal turnament i fuldt vindue men næste gang jeg tændte for min computer skéte der det at den genstatede efter at den var kommet heldt ind i windows dette gjorde den indtil jeg startede op i fejlsikrede tilstand og valgte den gamle driver
Avatar billede steffen_a Nybegynder
05. november 2000 - 19:40 #1
prøv at checke i kontrolpanel, enhedshåndteering, skærmdriver at du ikke har begge drivere aktive, deaktiver den du ikke ønsker at bruge
eller:
i kontrolpanel, enhedshåndtering, fjern skærmdrivere, sluk maskine, pil skærmkort ud, start op (sort skærm ok) vent 2 min, sluk, isæt kort, start op, nmår Win så vil installere, vælg vis liste, har driver selv, sti til din downloadede driver, udfør
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. november 2000 - 11:07 #2
hvad er et for et voodoo kort du har (producenten). Det kan væe at du skal downloade en anden driver fra producentes hjemmeside!!
Avatar billede runedrengen Nybegynder
08. november 2000 - 11:08 #3
Det har jeg gjordt men hjalp ikke
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. november 2000 - 17:00 #4
Lyder mærkeligt! Mener bestemt at der er en instilling i unreal tournament, hvor at man kan sætte den til at køre i vindue! Prøv at se om du har kommet til at gøre det!

Ellers prøv at installere den driver igen, du har downloadet fra 3dfxgamers.com. Hvad er det for et kort du har?
Avatar billede runedrengen Nybegynder
08. november 2000 - 18:20 #5
Det kort jeg er er et innovision myghty voodoo2 med 12 mb ram jeg kan ikke finde nogle driver til kortet
Jeg har prøvet at installere fra 3dfxgamers.com men det hjalp heller ikke
Det er ikke fordi at det er plevet slået til at køre i et vindue fordi der popper en fejl op før det starter i et vindue
Avatar billede lassebm Nybegynder
08. november 2000 - 21:08 #6
her er et link til deres hjemmeside:
http://www.ivmm.com/dlpage.htm
De drivere du skal bruge står ca. midt på siden!
Men de skulle være til at finde!
Download driverne til dit styresystem,og prøv også at downloade den MiniGL driver der er der!!
=)
Avatar billede runedrengen Nybegynder
08. november 2000 - 21:41 #7
Jeg kan ikke komme ind på siden
Avatar billede runedrengen Nybegynder
09. november 2000 - 09:00 #8
Den siger at der ikke eksistere nogle side på adressen
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. november 2000 - 10:25 #9
hmm. mystisk! den sider virker da ellers fint! prøv igen. For det er den side!! =)
Ellers er her et par links her direkte til filerne!!

ftp://ftp.ivmm.com/ivmmdrv/m3d2/M3D2W9X.EXE (win95/98)

ftp://ftp.ivmm.com/ivmmdrv/miniinst.exe
MiniGL driver

Det skal virke ellers må du prøve igen!!
Avatar billede runedrengen Nybegynder
09. november 2000 - 17:06 #10
hvad med til windows mellinium
Avatar billede runedrengen Nybegynder
09. november 2000 - 18:03 #11
Men jeg kan ikke downloade den første
Og den der miniGL hvordan installere jeg den
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. november 2000 - 13:44 #12
ved ikke lige helt hvordan at den miniGL driver skal installeres! Men prøv at følge installationsvejldeningen når du køre filen!
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. november 2000 - 13:51 #13
prøv også at downloade dette S3 fix
ftp://ftp.ivmm.com/ivmmdrv/s3fix.exe
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. november 2000 - 14:18 #14
endelig fik jeg den fil ned!! download den her!!
http://m1.1591.telia.com/~u159100509/M3D2W9X.EXE

Avatar billede lassebm Nybegynder
15. november 2000 - 15:12 #15
hvad em, har du fået det til at virke?? For så vil jeg da gerne have mine point! =)