Avatar billede speedpow Nybegynder
05. november 2000 - 16:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

grafikkort

hvilket pci grafikkort er det bedste
Avatar billede hanno Nybegynder
05. november 2000 - 16:27 #1
Til hvad ??? Spil, 3DMax ????

\\\\Hanno
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2000 - 16:42 #2
Ja, der er mange muligheder for brug af Grafikkort.

Jeg ville nok vælge et TNT2 baseret kort, de er meget gode.
Jeg kender dog ikke så meget til hvad der bliver lavet af grafikkort til PCI i disse dage.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 17:12 #3
Eller et Ge-force...
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. november 2000 - 17:23 #4
geforce2 gts sparker røv med den nye fsaa teknologi eller voodo 4 - 5 som også har fsaa, jeg ved ikke om geforce har pci kort men voodo har, hvis du skal spille 3dfx understøttede spil så vælg voodo, jeg har erfaring med at mit eget voodo 3 kører meget bedre end f.eks et geforce2 6800 som burde være bedre. f.eks i diablo 2 og deus ex. Men det afhænger selvfølgelig hvad du skal bruge dit kort til.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. november 2000 - 22:25 #5
overvej grundigt et knap så kraftigt grafikkort, TNT2 er for hurtige til PCI slottet, hvilket betyder at du ikke vil udnytte kortet fuldt ud. (svjh. er også TNT (original) en anelse hurtigere end PCI\'en)
Avatar billede ctv! Nybegynder
06. november 2000 - 00:04 #6
Hvilken processor har du i??

CTV!
Avatar billede daniel222 Nybegynder
06. november 2000 - 14:35 #7
  Det bedste PCI grafik kort du kan få er et voodoo 4. Der er godt til det hele.
Avatar billede stigers Juniormester
08. november 2000 - 21:48 #8
Speedpow>>> Hvorfor lægger du dit spørgsmål i win2000 kategorien??? Hvis du skal spille så brug Win9x!!! Men ATI Radeon og Geforce2 Sparker NOsser!