Avatar billede speedpow Nybegynder
05. november 2000 - 16:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000

Kan man spille spil, på en computer med windows 2000, operativ system.
Avatar billede steven Nybegynder
05. november 2000 - 16:20 #1
Hej speedpow

Ja, men jeg vil anbefale dig at installere to systemer på din maskine: win2000 og win98, da du så vil få det bedste fra begge verdener.

der er flest spil der kører under win98, men næsten alle kan også køre under win2000
/Steven
Avatar billede blazer Nybegynder
05. november 2000 - 16:21 #2
Ja...win2000 understøtter endda direct x...så næsten alle spil der kan køre på en 98´r kan oxo på en 2000!
Avatar billede grunken Nybegynder
05. november 2000 - 16:29 #3
speedpow >>

med 2000 for du et langt sikre system, og jah som blazer siger så kan du spille spil som kører under 98, + at der på win2kCD\'n ligger en lille fil der kan \"emulere\" 98

og så vær altid opateret med den nyeste directX 8.0
findes på:
http://www.extremedk.dk/

-Grunken
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2000 - 16:58 #4
Ja men det er for tidlig at opgradre til directX 8,0, da microsoft ikke har frigivet det endnu. Der ligger ingen emulere filer på win2000 CD\'en.
Dr kan være problemer med spil som bruger dos.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. november 2000 - 17:59 #5
DirectX 8.0 er i beta stadiet .. så den er frigivet, bare ikke final ..
Avatar billede grunken Nybegynder
05. november 2000 - 20:39 #6
Kharder >>

beklager med hht det med at \"emulere\" win98, men jeg ved at der på 2k CD\'n ligger en fil der gør det lettere at spille nyere spil på dette styresystem....den hedder vist NOK combat.exe, eller noget i den dur.

Og jeg vil lige lave en konklusion (min egen vel og mærke), DirectX KØRER kanont, uanset om det er en beta eller ej, min FPS er steget betragteligt efter installation af denne version.

Så jeg er rent faktisk ikke ked af mere at jeg \"kun\" har et oldnordisk woodoo1 kort !!!!

-Grunken
Avatar billede grunken Nybegynder
05. november 2000 - 20:40 #7
nyere spil på dette styresystem = ældre spil på dette styresystem
Avatar billede daniel222 Nybegynder
06. november 2000 - 14:11 #8
  Ja det kan man, men hvis jeg var dig ville jeg skifte til Windows 2000 ME hvis det er 2000 prof. du har. Windows 2000 prof. er det dårligste indfor 2000 visonen.