Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
20. februar 2003 - 12:04 Der er 1 løsning

Gendan filer?

Der er uheldigvis sket en fejl under flytning af nogle filer fra det ene drev til det andet.. sådan den kun har lavet mapperne, og har slette alle de "orginale" filer.

-Jeg har hørt man kan få programmer til at gendanne slettede filer, så nu vil jeg gerne lige høre om der er noget at gøre? -og hvad jeg skal gøre.

På Forhånd Mange Tak
Avatar billede onki Nybegynder
20. februar 2003 - 12:09 #1