Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 19:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gemme mail adresse automatisk

Hvordan indstiller man Ms outlook til at gemme E-mail adressen automatisk Når man skriver en mail?
jeg ved at man kan det i outlook express.

I kan bare lægge stien...
danny
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
19. februar 2003 - 19:05 #1
Outlook gemmer automatisk de adresser du skriver til og får svar af eller får mail fra og svarer på...
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 19:08 #2
Den skal gemme dem i adressekartoteket automatisk, hvordan gør man?
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2003 - 19:16 #3
Åbn din mail og højreklik på "Fra-Mailadressen" og der popper en lille menu op hvor du kan vælge Føj til kontaktpersoner.
Jeg ved ikke om det er det du efterlyser? men sådan benytter jeg det.
m v h
HC / Catbody
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:30 #4
Afvist svar: enragedbudda
19/02-2003 19:05:04    Outlook gemmer automatisk de adresser du skriver til og får svar af eller får mail fra og svarer på...

Det er det korrekte svar. du skal svare på en mail til dig fra en person der ikke er i adressekartoteket, så ryger den automatisk i adressekartoteket.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 19:53 #5
Det gør den ikke hos mig, ved ikke hvorfor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:56 #6
Funktioner - indstillinger - send  - sæt vinge i "anbring adresserne på de personer, jeg svarer, i adressekartoteket"
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 19:57 #7
Når jeg skriver en mail skal jeg selv huske at gemme adressen manuelt. Det er lidt irriterende....
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:59 #8
er der ikke vinge i ovenstående?
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 20:00 #9
catbody . Nej den funktion kender jeg . så skal jeg gemme den manuelt.
Jeg vil bare have at den gemmer den adresse jeg skriver til automatisk og det gør den ikke nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 20:00 #10
outlook kan KUN gemme adresser automatisk ved at du SVARER på en mail.
Det samme gælder for Outlook Express.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 20:02 #11
Nå det var da mærkeligt..Men I får da jeres point hvis det er svaret.
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 20:45 #12
er der en der gider sende en testmail på min adresse så jeg lige kan teste den reply?
ga00550@galnet.dk
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 21:16 #13
Nu har jeg endelig fundet ud af det.
Man skal klikke i emailindstillinger - "anbring automatisk personer jeg svarer i": Kontaktpersoner
Den er IKKE sat pr. default . jeg har installeret for nylig.

men læg bare svar hvis i vil ha point for forsøget
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 21:41 #14
bare behold dem :)
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 21:43 #15
ok
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. december 2004 - 11:21 #16
Undskyld jeg lige kommer og snylter lidt på en andens spørgsmål, men er der nogen som ved om denne funktion også findes i Outlook 2003? Jeg kan nemlig ikke finde den og jeg mangler den. :(