Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 00:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af Internetforbindelse er langsom

Jeg har oprettet deling af internetforbindelse mellem 2 pcér , men det kører ufatteligt langsomt og ustabilt.
Jeg har valgt traditionelt at share forbindelsen i windows.
Kan man optimere det evt. ved at konfigurere hostpc som Inetproxy pc - hvordan?

Pc1 w2k hoster kabelmodem (som er forbundet via ethernet netkort.

Pc2 w2k er forbundet til pc1 via krydset kabel.
Dele filer og trafikken mellem de 2 pcér virker ellers perfekt = høj hastighed og ingen fejl.

Men ICS er utroligt ustabilt og sløvt på Inettet - hvorfor?

Jeg har prøvet at indstille mine proxysettings i Iexpl. på pc2 til pc1 ipadr. og port 80, men det virkede ikke.
N.B. Ikke interesse i 3.parts ics programmer nu...
Avatar billede baker.mc Nybegynder
19. februar 2003 - 19:00 #1
Brug de håndøre en switches koster ca. 250 og dit pro. er løst.
havde sel pro. med at få tingene til at virke ordentligt uden.. men efter  så køre det perfekt.. kik her http://www.suntech.dk/
Avatar billede serverservice Praktikant
19. februar 2003 - 19:05 #2
Det var ikke lige en hardwareløsning jeg søgte, men en softwareoptimering i windows?
Avatar billede baker.mc Nybegynder
19. februar 2003 - 19:27 #3
bare iorden
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2003 - 15:39 #4
Jeg lukker nu, fik ikke noget svar. Mærkeligt ingen ved hvordan man installerer en proxyserver?