Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. februar 2003 - 14:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Import af 4 MB dump på gammel og langsom server

Jeg har en gammel 133 MHz server med 32 MB ram stående, som kører webserver. Nu har jeg så en 4 MB stor MySQL dump fil liggende, taget med phpmyadmin fra mit webhotel.
Den vil jeg gerne have importeret, men serveren er jo langsom og filen er stor, derfor virker det ikke i phpmyadmin.
Derfor har jeg kigget lidt på mysqlimport, men det lader åbenbart til at den kun importerer data til tabeller, men her har jeg jo en hel database... Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. februar 2003 - 14:14 #1
brug programmet mysql - det importerer gerne sql-sætninger

mysql ..... < dinfilmed.sql
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. februar 2003 - 14:33 #2
Mange mange tak for det, det tog sin tid, men det virkede, så du får de 60 point :) øhm... hvis du ellers have givet et svar?!?... heh, men bare læg et svar, så får du dem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. februar 2003 - 14:43 #3
Nej tak, ingen point til mig.

Ja ja, det tager sin tid :) Men du får ikke timeout på denne måde.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. februar 2003 - 14:58 #4
Nå, okay, det er så bare helt i orden... :)