Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
18. februar 2003 - 10:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brænde SVCD med Nero

Når jeg brænder en SVCD fil med Nero, så opfører den sig som filmen er dobbelt så lang som den egentlig er. Optagelsen varer ca. 23 min, men Nero mener at den skal være ca. 46 min??????

(Nero er opdateret med nyeste opdatering fra nero.com)
Avatar billede chalde Seniormester
18. februar 2003 - 10:27 #1
det kan være lyden er i en forkert format... dvs at når du så har brændt, lyder det som om lyden går i slowmotion...
prøv med vcdeasy http://www.vcdeasy.org/
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
18. februar 2003 - 10:29 #2
Jeg synes ikke at jeg oplever problemer med lyden, men jeg prøver lige med vcdeasy senere.
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
19. februar 2003 - 00:54 #3
VCDEasy er et ok godt program, det løste dog ikke mit lille problem. Det gjorde derimod at fjerne MPEG2 codec og installerer det igen. Vupti, nu er det muligt at "konvertere" mine SVCD filer til vcd.
Er det egentlig muligt i Easyvcd, at lave menu´er lige som man kan i Nero?