Avatar billede wilco Nybegynder
16. februar 2003 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

presario 7000T-172, soundblaser live og win 2K

Hej alle

Jeg har installeret win 2k på min presario 7000, men kan ikke længre få mit soundBlaser Live kort til at virke.

Jeg har prøvet med de drivere som Compaq har lagt til download men de siger alle at der ikke er noget lydkort ?!?!

Nogen gode ideer ?

/Wilco
Avatar billede kadann Nybegynder
16. februar 2003 - 15:31 #1
Prøv med Creatives drivere i stedet?

http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
Avatar billede lrd Nybegynder
16. februar 2003 - 18:29 #2
er det et sound blaster 1024 live???
Avatar billede wilco Nybegynder
16. februar 2003 - 18:37 #3
Hej Kadann

Det har jeg prøvet.. som en anden udvej. Normalt SKAL man bruges compaq's egen, de er lidt specielle :)

//Wilco
Avatar billede wilco Nybegynder
16. februar 2003 - 18:38 #4
Hej Ird

Nej det mener jeg ikke det er, men jeg er ærlig talt lidt i tvivl

/wilco
Avatar billede kadann Nybegynder
16. februar 2003 - 18:43 #5
Prøv at flytte kortet til et andet slot, det kan jo være at computeren har fået en mindre hjerneblødning og ikke vil æde kortet hvor det sidder. :)
Avatar billede wilco Nybegynder
12. marts 2003 - 11:23 #6
Hej alle

Tak for de gode ideer.. det viste sig at være et sameksistensproblem med mit "original" Compaq interne modem... da det røj ud, virkede lydkortet igen.