Avatar billede teknikeren Nybegynder
16. februar 2003 - 13:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webcam driver

Hej.
Jeg har købt lego studios-sættet hvor der medfølger et kamera. Driveren ligger på CD'en der også følger med. Der står at man skal frakoble kameraet og sætte det til når man bliver bedt om det. Det gør jeg så. Men lige når jeg sætter det i, finder windows xp en driver, men det er den forkerte... Kan man ikke gøre noget ved det? Evt. slå funktionen fra, så den ikke selv finder driveren?
Som sagt kører jeg med Windows XP.

/Rasmus
Avatar billede teknikeren Nybegynder
16. februar 2003 - 13:13 #1
Tilføjelse: Windows XP Proffesionel
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 13:13 #2
Kan du ikke bare sige nej til at installere den driver XP foreslår?
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 13:15 #3
Du skal bare kører cd'en og installere den! Så burde XP da ikke selv komme op med forslag
Avatar billede teknikeren Nybegynder
16. februar 2003 - 13:18 #4
Hmm... Xp installerer den jo automatisk. Den spørger ikke om den skal :)
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 13:27 #5
:) Og den driver som XP vælger virker ikke?

Men lad bare XP installere den
Og bagefter går du ind i enhedshåndtering "ligger i system - i kontrolpanel"  --> gå ind i dit webcams egenskaber - Så siger du opdater driver og nu burde den finde den på cd'en! (håber jeg ;)
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 14:24 #6
Du må endelig skrive hvis du ikke kan få det til at virke!
Avatar billede teknikeren Nybegynder
21. marts 2003 - 20:30 #7
Så virker det ;) Sorry jeg var så lang tid om at svare :o)
Avatar billede danskweb Nybegynder
22. marts 2003 - 11:09 #8
Det går nok! :) Hovedsagen er jo at det virker!
Avatar billede teknikeren Nybegynder
22. marts 2003 - 14:02 #9
Jah...