Avatar billede b-master Nybegynder
15. februar 2003 - 00:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket OS?

Hej alle sammen...

Hvilket os køre i med, og hvorfor?

ps. hvorfor det er under xp, er fordi jeg ikke kunne sætte denne tråd under "Styresystemer"
Avatar billede b-master Nybegynder
15. februar 2003 - 00:36 #1
*bump*... Er det så svært at svare på?
Avatar billede foley Nybegynder
15. februar 2003 - 00:37 #2
Jeg har i meget lang tid kørt stort set fejlfrit med Windows 2000. Men for nylig valgte jeg at skifte til XP pro, og det kører også fint.
Avatar billede dach Nybegynder
15. februar 2003 - 00:39 #3
Det vil være at spilde både vores og din tid at svare på et så generelt spørgsmål.
Mit råd vil være at du lukker spørgsmålet og bruger din tid på noget mere fornuftigt!
Avatar billede b-master Nybegynder
15. februar 2003 - 00:40 #4
Hvis du ikke kan svare din lille noob så hold din lille mund lukket... FATTER DU HAT?
Avatar billede b-master Nybegynder
15. februar 2003 - 00:42 #5
Menigen men denne tråd var at hvilket et køre bedst...
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2003 - 00:45 #6
b-master> Jeg har anmeldt dig i henhold til regel 2.2.
Lær at bruge et ordentligt sprog, dette er ikke cs, men et forum, hvor der tales ordentligt!
Avatar billede burningice Nybegynder
15. februar 2003 - 00:54 #7
dach>> hvis du ikke har noget fornuftigt at tilbyde andet end støj, så hold dig fra tastaturet.

popsy>> hvad med at anmelde dach for spamming i andre folks spm

b-master>> jeg kører winxp på min bærbare og stas, på grund af 1) skolen tilbyder det 2) det er dejligt stabilt 3) mulighed for "gem password" til netværksting m.m. 4) har mange dejlige forbedringer til bærbare i forhold til win2k
til server er det dog win2k server da den performer godt og understøtter de ting jeg skal bruge.
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2003 - 01:01 #8
cyberfessor> Jeg har ingen problemer med dach's indlæg, eftersom det repræsenterer hans mening, og den har han, i henhold til grundloven, lov til at have! (Under ansvar)

Så længe han fremsætter den på en ordentlig måde, (som han har gjort) ser jeg intet galt i dette!

Ydermere er dette spørgsmål lukket, (man må derfor formode at spørger har fundet nødvendigt svar) så jeg undrer mig lidt over hvad du egentlig laver her? :) Dit indlæg er ligeså meget spam, som dach's og mit! :)
Avatar billede burningice Nybegynder
15. februar 2003 - 14:45 #9
popsy>> selvfølgelig må hver mand have sin mening... men så længe at hans mening ikke omhandler hvilket OS han kører med og hvorfor, så hører hans mening ikke hjemme her (j.f. ekspertens regler 2.1.8 ("... uden relevan
Avatar billede popsy Novice
15. februar 2003 - 14:50 #10
cyberfessor> Det har du 100% ret i!
Avatar billede burningice Nybegynder
15. februar 2003 - 14:54 #11
arg... så kommer hele mit indlæg ikke engang med :S

der var en masse andet, men humlen var at hvis man vil slå ned på en slags "synder", så skal man sq også slå ned på alle de andre.