Avatar billede casio151 Nybegynder
14. februar 2003 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GeForce4 MX 440-SE til Win XP

Jeg har et lille problem med mit grafikkort. Når jeg har været i gng med nogle 3D-spil, så går den engang i ellem ud. Skal jeg opdatere BIOS? Jeg har hentet de nyeste drivere til grafikkortet. Hvad kan det være?
Avatar billede madnielss Nybegynder
15. februar 2003 - 09:11 #1
Det lyder som om du har et stabilitets-problem. Hvilken processor har du og hvilken køler bruger du?
Det kan godt også være at du skal ændre på indstillingerne i bios. Prøv at loade default BIOS-settings og prøv spillet igen.
Avatar billede casio151 Nybegynder
15. februar 2003 - 12:32 #2
Jeg har en 800MHz Celeron processor. Jeg har en blue orb til grafikkortet (Det er køleren). Jeg har prøvet at lade BIOS'en stå på default, men det sker stadigvæk.
Avatar billede casio151 Nybegynder
26. september 2003 - 21:36 #3
Jeg har prøvet alt nu, men har ikke fået noget svar som har hjulpet mig. Men tak for de gode problemløsninger.