Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. februar 2003 - 04:36 Der er 8 kommentarer

Nystartet firma, nyt software - Test det

Ello der!
Vores nystartet antivirus firma, ville egentlig godt ha jeres mening om dette program (dets interface)

Diverse domæner kommer, så vi venter egentlig bare på dk-hostmaser... Interfacet er rent faktisk lavet af vores praktkant, og dette vil vi faktisk bruge da det ser hamrende godt ud!

Jeres mening her.. Interfacet.. Ser det godt ud???
Link: www.totaliorden.amok.dk/dgb.zip

Det skal lige siges at det kun er en interface demo, altså ingen knapper eller noget! Kun hvordan det ser ud, det er dét i skal bedømme!
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. februar 2003 - 04:42 #1
PS:
Der er stavefejl, grafik probs osv. - Det kommer jo :)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. februar 2003 - 04:45 #2
Nårh ja ... Installeren er lavet til vores firewall, med et andet gammelt navn.
Ingen probs, det er kun billedet der er sat på denne.
Avatar billede swasper Nybegynder
13. februar 2003 - 06:05 #3
Det er begrænset til hvor meget der egentlig er at bedømme så jeg vil sige det man kan se ser rimelig ok ud, men i bør huske på at skønhed er en ting brugervenlighed er noget helt andet, og så bør man ikke bedømme et program udfra det visuelle men ud fra dets funktionalitet samt brugervenlighed.
Avatar billede popsy Novice
13. februar 2003 - 10:44 #4
Hmmm, altså der er jo som andre har sagt, ikke meget at vurdere på.
Jeg synes selve installationsprocessen forløber strømlinet, og problemfrit.

Rart at se danske tekster og menuer for en gangs skyld. Det danske hører dog op inde i programmet, hvorfor det?

Flot programflade, det sølvfarvede er venligt mod øjnene.

Glæder mig helt klart til at vurdere det som færdigt produkt i stedet for! :)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. februar 2003 - 20:10 #5
Det er et imponerende stykke design i har smidt ind der, det ser rigtigt pænt ud, og er dejligt at se på for øjnene...glæder mig til at se en fuld version af dette program..

Keep on the work, it will pay in the end!
wil/
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:02 #6
Lukketid!? :)
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:03 #7
hmm, konto ikke aktiv :(
Avatar billede swasper Nybegynder
09. marts 2003 - 04:55 #8
Prøv at se her
http://mitdigitalejeg.dk/interface.jpg

Hvis i vælger at bruge det interface jeres praktikant har "lavet", så tror jeg rimelig hurtigt at i får Futuremark Corporation på ryggen, da de nok ligesom jeg vil mene at det er stjålet direkte fra deres benchmark program 3DMark03!