Avatar billede tucows Nybegynder
12. februar 2003 - 21:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point til aovergaard og anje fra tucows.

Hej igen,håber ikke i er blevet sure.
Jeg prøver nu igen at give jer nogle point.
Kan i lige hjælpe mig lidt på vej med det??

Hilsen fra tucows.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 21:43 #1
Ref. http://www.eksperten.dk/spm/316297

anje har da fået point.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 22:08 #2
Rigtig nok, jeg ved godt at jeg ikke fik nogle så derfor gik jeg ud fra,at du brugte anje´s svar.
For at uddele point skal man markere den eller de personer som skal have point. Man kan kun give point til dem som har lagt et svar, man kan ikke give point til nogle som kun har lagt en kommentar. Hvis du accepterer mit svar får jeg alle 90 point, og det var jo ikke meningen. Du kan så selv ligge et svar. Derefter kan du så acceptere både dit og mit svar, og så deler vi point.

Og lige til det der med at være sur. Jeg er ikke sur, er altid glad for at kunne hjælpe når det er muligt
Avatar billede anje Nybegynder
12. februar 2003 - 22:14 #3
He-he. Det er utroligt sødt af dig med alle de point, men hvis du selv svarer og accepterer (dvs tager dine point igen, så opretter jeg et spørgsmål til aovergaard og tildeler ham 45 point (han var trods alt først ude)
Det glæder mig iøvrigt at dit problem er løst, og jeg takker mange gange for point :-)
Avatar billede anje Nybegynder
12. februar 2003 - 22:25 #4
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 22:28 #5
tucows>> takker mange gange for point, men nu fik jeg jo alle 90 point. Anje har fået 85 point så det er mange point du har uddelt for at få dit svar. Hvis du vil have nogle af dem tilbage så skriv endelig og jeg ligger et spørgsmål med nogle point til dig.
Avatar billede tucows Nybegynder
12. februar 2003 - 22:29 #6
Jeg tænker ikke så meget i point,i to har fortjent det.
For det i har gjort,er nemlig nogle rigtige gode svar som kunne bruges til noget.
Det er sjovt at først ringer jeg til dansk support idag,og vupti lige idag havde de mit kodeord.(men ikke igår hmm.)
Og så her til aften får jeg en mail fra panda update med min kode engang til.(mærkeligt)
Nå men det tog sin tid,men nu er jeg glad og kan slappe af.
Og takker endnu engang for jeres hjælp.

sov godt
hilsen fra tucows.
Avatar billede tucows Nybegynder
12. februar 2003 - 22:32 #7
Jeg troede at anje osse havde fået 90 point,men giv du bare anje nogle fra dig.
Jeg er glad,og behøver ikke flere point.

hilsen tucows
Avatar billede anje Nybegynder
12. februar 2003 - 22:56 #8
He-he.. Gem lidt point til et nyt spørgsmål, jeg har fået rigeligt for min andel ;-)
anje