Avatar billede s_kjaer Praktikant
12. februar 2003 - 18:42 Der er 1 løsning

Olympus Camedia C-720UZ vs HP PhotoSmart 850

Hej eksperter.

Da det efterhånden må være på tide at jeg køber mit første digital kamera, vil jeg godt have lidt hjælp valget.

Som i kan se af overskriften har jeg set på et kamera til omkring 4500 kr., men hvor får jeg mest for pengene.

Her er mine krav til kameraet:
>Minimum 6 x optisk zoom
>Minimum 3 megapix.
>Optage videoklip.

Jeg har fundet en test af HP 850 På www.dpreview.com/reviews/hp850/ men mangler stadig af en lige så grundig test af Olympus.

Håber at i kan hjælpe mig.

Kameraet skal mest bruges privat, dog også lidt til hjemmeside.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
28. februar 2003 - 20:16 #1
Så er der vist så godt og vel gået nok tid til at jeg kan lukke spm. uden at få problemer.