Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2003 - 08:57 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Skabelon til cd labels og covers?

Findes der en skabelon til standard cd-rom labels og covers i paint shop pro (bruger 7.0) eller hvordan griber man sagen an, når man gerne vil laver covers og labels i PSP?
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 09:09 #1
når du køber avery labels og covers, kan du få deres label program med i hatten.
Her er alle størrelser til at lave Avery labels.

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 09:11 #2
jeg kender ikke til noget labels skabelon til PSP.
Så skulle man da lige lave dem selv som Tubes eller selections.

/Lee
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2003 - 09:17 #3
kig ind på http://www.dandisc.dk/Default.asp?ID=14 så ligger der skabeloner du kan bruge
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2003 - 09:31 #4
Jeg ved godt at man kan bruge averys program, men jeg vil bare helst lave grafikken i PSP, det kan selvfølgelig overføre til averys program bagefter, men det ville være rart at lave det samlet :o)

/cdc>> det ser godt ud, det burde kunne bruges til noget...
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2003 - 10:53 #5
ladyhawke--> den bruger jeg selv både i PS og PSP, så har man alle mål så er det bare at gå igang :o)
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2003 - 11:55 #6
Jeg vil kigge på det, jeg har nemlig en hel del ideer til labels/covers som jeg gerne vil prøve af...
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2003 - 12:06 #7
tanx
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 13:11 #8
JEg ved godt du har lukket spm, men har nu lavet en side på http://www.pspgrafik.dk/ hvor du kan downloade en PSP fil med en skabelon til cdlabels.

Den ligger under Tips - Fagudtryk - cd labels

Mvh

Lee
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2003 - 13:17 #9
Kanon!!! Lækker side i øvrigt :o) Jeg kigger jævnligt forbi (er ret ny i PSP afdelingen) og der er jo næsten alt hvad hjertet kan begære :o)
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 14:05 #10
;o)

Thanx
Avatar billede ujdesign Nybegynder
12. februar 2003 - 15:43 #11
Jeg har downloaded cdlabel filen.
Hvorfor får jeg at hvide det ikke er en valid PaintShopPro file, når jeg unzipper den?
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 16:38 #12
????? det må jeg lige tjekke
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 17:06 #13
Der er ingen problemer med min zip fil.. har du stadig problemet, så prøv at hente den igen..

/Lee
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2003 - 17:24 #14
ved ikke om det kan være noget med ældre versioner af psp i forhold til 7.0
Avatar billede ujdesign Nybegynder
12. februar 2003 - 17:47 #15
Det kan jo være, min er version 5.
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 17:51 #16
cdc.. ja det er en mulighed.. jeg har nu lagt en ekstra fil ind i zippen, så der både er en PSP 6 og en PSP 7 kompatibel version.

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 17:58 #17
ujdesign>> nåede ikek at se dit svar... syntes du er lidt flabet.
Avatar billede ujdesign Nybegynder
12. februar 2003 - 20:20 #18
lee>> Hvorfor det?
Avatar billede ujdesign Nybegynder
12. februar 2003 - 20:54 #19
cdc>> Den er stadig ikke valid!
Avatar billede lee Nybegynder
12. februar 2003 - 21:50 #20
så må der være noget galt med din psp.. prøv at reinstallere den
Avatar billede bongii Nybegynder
12. december 2003 - 09:43 #21
Er der ikke en der har sådan en skabalon som Lee, men bare som photoshop fil ??