Avatar billede friiser Nybegynder
10. februar 2003 - 21:01 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

udv. af flash banner

Hey boys and girls...

vi har d.d. et banner til raklame på andre sites der ser således ud...

Link : http://www.radio-online.dk/banner.gif

Og vi vil gerne have udviklet et nyt banner i flash...

Alle gode forslag og kreativitet er velkomne.. det eneste der ikke må være i banneret er lyd.. ellers frie hænder..

Det skal udgå fra banneret at vi udbyder links til netradioer + at det brugeren skal kunne forstå at de er med til at kunne bestemme hvad de vil hører da de selv kan tilmælde netradiostationer til databasen..

Vi starter med at udbyde 200 ( hvilket er max.. ) - men er villige til at udbyde flere pointz.. hvis så skal vi lige vide hvor mange pointz det kræver for at DU vil lave opgaven for os ...

Tak fra www.radio-online.dk
Avatar billede andre_h Nybegynder
11. februar 2003 - 12:37 #1
jeg kan ikke se noget link i toppen!
Avatar billede friiser Nybegynder
11. februar 2003 - 16:41 #2
linket til vores nuværende banner er her : http://www.radio-online.dk/banner.gif

Du er måske den der ville kigge lidt nærmere på udviklingen af banneret ?

~friiser~
Avatar billede andre_h Nybegynder
11. februar 2003 - 17:30 #3
>>friiser

Skal lige se "varen" først! :D

jeg kan stadig ikke se linket... er det bare mig...
Avatar billede friiser Nybegynder
11. februar 2003 - 17:35 #4
ellers gå ind på vores site på www.radio-online.dk klik under "link til os" og her kan du se banneret...

vi havde i januar måned ca. 11.000 sidevisninger... til information..

~friiser~
Avatar billede andre_h Nybegynder
11. februar 2003 - 17:53 #5
Så tror jeg at jeg er den der vil kikke nærmere på udviklingen af banneret :D
Avatar billede andre_h Nybegynder
11. februar 2003 - 18:12 #6
kontakt mig på Andre_h@ofir.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. februar 2003 - 18:33 #7
Huske lige at det hele skal forgå her, så der skal liggen en fla ud til offentlig skue, når banneret er færdigt
Avatar billede friiser Nybegynder
11. februar 2003 - 22:51 #8
hey andre... jeg har sendt dig en email. og jo vi skal nok ligge det til skue for andre.. :o)

~friiser~
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. februar 2003 - 14:56 #9
friiser> der må maks. udloves 200 point for opgaven, jvnf. www.eksperten.dk/regler.phtml

ztyxx/coadmin
Avatar billede friiser Nybegynder
13. februar 2003 - 15:17 #10
jamen, så bliver der kun uddelt 200 pointz... til den helding...

andre_h har lavet følgende forsøg...

Hvis der er andre der stadigvæk gerne vil udvikle et banner er de stadigvæk meget velkomne, da spørgsmålet ikke er lukket ned endnu..

~friiser
Avatar billede friiser Nybegynder
13. februar 2003 - 15:17 #11
Avatar billede flashers Nybegynder
14. februar 2003 - 17:51 #12
linket er vist lidt dødt eller hvad...
Avatar billede friiser Nybegynder
14. februar 2003 - 18:13 #13
det er fordi der er ved at blive lavet nogle ændringer på det...

Flashers >> er du frisk på at lave et udkast også ??

~friiser~
Avatar billede flashers Nybegynder
14. februar 2003 - 18:24 #14
ja det kunne da godt være jeg lige kan komme på noget.
Avatar billede friiser Nybegynder
14. februar 2003 - 19:28 #15
det lyder rigtigt godt... er det muligt at du kan linke til noget flash som du tidliger har lavet ??

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
15. februar 2003 - 11:01 #17
Flashers >> det er nogle fede bannere. jeg kan specielt godt lide den første.

Det jeg forestiller mig er et banner i 468x60 hvor der er nogle flash aninationer af nogle kente sangere feks. alicia keys - anastasia ellers andre kendte kvindelige sangere.

I flashen skal følgende tekster fremkomme ( efter valg fri type+px størrelse ).

1. live netradio 24 timer i døgnet
2. kun alle de fede netradiostationer
3. besøg danmarks største netradioportal
4. så kig forbi og bliv
5. MEMBER OF THE CLUB

Noget i den stil....

Ser frem til resultatet...

~friiser~
Avatar billede flashers Nybegynder
15. februar 2003 - 13:26 #18
det skal jeg nok lige klare her senere, angående grafik nogen ønsker, for uden de sangere.
Avatar billede friiser Nybegynder
15. februar 2003 - 13:37 #19
ikke rigtigt... men hvis du kan komme i tanke om nogle så er du meget velkommen..

~friiser~
Avatar billede flashers Nybegynder
15. februar 2003 - 19:10 #20
ville lige hører om det er muligt at se hvad jeg er oppe imod fra den andens side.
Har noget klart, men mangler lige det sidste som tager lidt tid, og så kan du lige sige / redigere om der er noget der ikke er helt som du ønsker. :o)
Avatar billede friiser Nybegynder
16. februar 2003 - 12:07 #21
jeg har prøvet at komme i kontakt med den anden der har lavet det omtalte banner men jeg kan ikke komme i kontakt med ham og han har også som du kan se fjernet banneret igen.. meget mærkeligt :o)

Men det som du "var" oppe imod var bare et standard banner med logo og noget tekst, men jeg har på fornemmelsen at det du er ved at brygge sammen er kvali.. så jeg ser meget frem til dit udspil...

~friiser~
Avatar billede lonester Nybegynder
16. februar 2003 - 17:08 #22
Hej Friiser.
Jeg ville høre om opgaven er lukket eller man stadig kan byde ind.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. februar 2003 - 17:14 #23
lonester >> Spørgsmålet er jo stadig åben, så det samme gælder jo nok opgaven
Avatar billede flashers Nybegynder
16. februar 2003 - 17:14 #24
http://www.animatethis.dk/net.html

her er et udkast, der er nok lidt der skal ændres, men sig lige til hvis det er noget.
Avatar billede friiser Nybegynder
16. februar 2003 - 19:25 #25
Kanon stykke arbejde Flashers..... :o)

Der er nogle små ændringer men ikke mange...

1. alt tekst skal skrives med stor
2. billederne af elton og pink skal skiftes ud med andre ( send en email på webmaster@radio-online.dk ) og jeg sender billederne til dig.
3. følgende tekst skal ændres fra " besøg danmarks største netradioportal " til " besøg radio-online.dk danmarks største netradioportal "
4. det sidste billede skal også skiftes ud, men jeg sender billederne til dig når jeg får en email fra dig...

KANON stykke arbejde...

Og til jer andre så er i stadigvæk velkomne til at lave et banner...

~friiser~
Avatar billede flashers Nybegynder
17. februar 2003 - 15:06 #26
Avatar billede flashers Nybegynder
18. februar 2003 - 21:54 #27
Så er den sendt
Avatar billede friiser Nybegynder
19. februar 2003 - 19:41 #28
Hey Flashers :o)

Tak for hjælpen den er med det samme indsat på sitet.

Ønsker i at se den i aktivt på sitet gå ind på www.radio-online.dk under " link til os ".

Håber at jeg kan kontakte dig i nærmere fremtid for samarbejde :o)

~friiser~
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. februar 2003 - 20:03 #29
er det muligt at få fla filen?
Avatar billede flashers Nybegynder
20. februar 2003 - 12:54 #30
Det kommer lidt an på hvad du vil bruge den til ???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. februar 2003 - 13:20 #31
flashers >> Jeg er lige begyndt at bruge flash, og det kunne derfor være sjovt at se hvordan man sætter sådan en banner op, det er den eneste grund
Avatar billede flashers Nybegynder
20. februar 2003 - 23:16 #32
kan vise dig det på skolen en dag,,, jep vi studerer sammen i ikast hehe
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. februar 2003 - 06:00 #33
flashers >> Nå ja der kan man bare se, hvilket studie nr har du?