Avatar billede xenia7 Nybegynder
02. november 2000 - 13:11 Der er 7 kommentarer

tællere

Jeg har lavet nogle sider i frontpage programmet, hvor der er nogle sponsore der har deres logo på
på hver sponsor skal der sættes en tæller på så man kan se hvormange der har været inde på siderne stadistikker osv.
Hvordan gør jeg det????
Avatar billede dennis111 Nybegynder
04. november 2000 - 16:52 #1
det kan du ikke lave i fp
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 17:51 #2
ikke frontpage, men hos din web-hotel udbyder? Inde under statestik?
Avatar billede dennis111 Nybegynder
04. november 2000 - 17:54 #3
Ja, under statestik kan man se hvilke sider der er flest besøg på unikke besøg, nok på adressen www.ditselv.dk/server_stats eller www.ditnavn.dk/admin
Avatar billede proboss Nybegynder
04. november 2000 - 23:51 #4
jeg ved ikke om du kan bruge denne her den er gratis www.counter4all.dk
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
24. juni 2001 - 10:52 #5
Hvis kun du skal kunne se tælleren, så prøv http://www.tjenester.dk
Avatar billede sky-net Nybegynder
25. juni 2001 - 16:10 #6
jeg bruger dem her jeg kan da lige skrive allesammen ned til dig ???

www.counter4all.dk
www.chart.dk
www.nope.dk
www.subnet.dk

osv der er så mange jeg ikke kan huske dem alle men håber at du er tilfras med dem her
Avatar billede flax Nybegynder
12. juli 2002 - 13:08 #7
afslut:-)