Avatar billede totaliorden Nybegynder
09. februar 2003 - 02:38 Der er 13 kommentarer

Søger logo

Jeg søger et logo til et program som jeg er ved at udvikle.
Logoet skal bruges i programmet og på en hjemmeside, så det behøver ikke være alt for småt...

Programmet er en lille ting som hopper op i hjørnet, hvorfra man har en masse værktøjer (bla. gå på nettet, formatere diske, se film, høre musik, ændre skrivebords billedet osv.)

Hvis nogen kunne finde på noget godt, så er der 200 point at tjene. Dog er det et krav, at jeg får udleveret den originale fil, som jeg helst ser lavet i Photoshop.
Og programmet hedder: Desktopper
Avatar billede backside Nybegynder
09. februar 2003 - 10:24 #1
Har du lidt mere info ville være en fordel?

Men er det noget i den stil her?:
www.backside.dk/e/315157.jpg

Det er lidt svært med de sparsomme oplysninger.
Avatar billede backside Nybegynder
09. februar 2003 - 10:51 #2
Tror man er nød til at se programmet og dets funktioner for at lave noget der passer.
Jeg har lavet et hurtigt eksempel, men ved jo ikke hvordan programmet ser ud.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. februar 2003 - 22:01 #3
Ja jeg må desværre sige at mit internet har været væk i 2 uger nu ...

Men backside ->
Du får INTET screenshot af programmet, da jeg ikk forstår hvad du skal brude det til...

Logoet du har lavet er for stort - Det skal passe i programmet + på en hjemmeside.

Det eksempel du har lavet, bryder jeg mik ikke særrlig meget om, sorry
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. februar 2003 - 22:06 #4
For ressten.. Jeres hjemmeside adresse bliver smidt ind i programmet.
Det vil sige at, i kommer ud til 500.000´+ besøgende.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. februar 2003 - 22:49 #5
k
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. februar 2003 - 03:27 #6
Lige en meddelse hvor jeg selv skriver det....
Den der laver et logo som bliver accepteret, kommer med i programmet, som et link.
Ikke det vilde, men der kommer et pat stykker og kigger forbi.

Det vil bla. være muligt at skifte skin (Nyt design, nyt udseende osv.)
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2003 - 08:17 #7
Er det bare reklame for programmet?
Lyder meget sådan.
Hvordan havde du tænkt dig at nogen skulle kunne lave et logo til noget ingen aner hvad er eller hvordan ser ud? Du skriver, "Det skal passe i programmet + på en hjemmeside". Men skal det være gult eller blåt, eller måske lilla?
Du skriver ikke engang hvor stort det skal være.
Held og lyke med det, jeg gider i hvert fald ikke bruge 2 sek. mere på det.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. juni 2003 - 14:48 #8
Mere info! Tak!
Avatar billede Kengun Praktikant
30. december 2004 - 09:48 #9
hmm, snart 2 år gammelt spørgsmål. Måske det er på tide at.....
Avatar billede backside Nybegynder
30. december 2004 - 10:07 #10
.....lukke.  ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
30. december 2004 - 10:08 #11
*s*
Avatar billede backside Nybegynder
30. december 2004 - 10:09 #12
Nå, brugeren er ikke aktiv. Og hvorfor mon....
Avatar billede Kengun Praktikant
30. december 2004 - 10:11 #13
det er muligt, men så ville det være nice hvis en eller anden co-admin måske ville være så snil at lukke :)