Avatar billede sharket Nybegynder
08. februar 2003 - 22:08 Der er 3 kommentarer

sms sender

Er det overhovedet muligt at have sin egen sms sender på sit site. Hvis ja, Hvordan ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. februar 2003 - 22:09 #1
Ja, det er det men det koster vist omkring nogen 100.000kr:o) så jeg tvivler på der er nogen der vil.
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. februar 2003 - 22:17 #2
Avatar billede tbdk Nybegynder
08. februar 2003 - 22:31 #3
Jeg har lavet en løsning for et firma. Vi benytter en Siemens dims (mere info på: http://www.siemens.dk/bu/ic/ens/datanetvaerk/infrastruktur/wireless_modules/tc35_terminal/index.html) som i praksis fungere som en mobiltelefon uden display og batteri (skal have strømforsyning). Boksen sættes til en pc via serialporten. SMS sendes ligesom fra en rigtig mobil, med den sædvanlige takst (via det isatte SIM kort).

Vi kunne finde en del shareware software til selve afsendelsen. Dog endte vi med en gratis Linux/SMStools løsning, som virker perfekt.

Håber det er det som du har brug for?