Avatar billede heja Nybegynder
07. februar 2003 - 22:27 Der er 4 kommentarer

hjælp til asus digital vcr & ASUS Geforce4 ti4200 v8420 deluxe

Hej!
jeg har lige købt mig et ASUS Geforce4 ti4200 v8420 deluxe..
Jeg skulle mene at det er muligt at tilslutte sit fjernsyn til det så man kan se tv på computeren, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at få det til at virke..... er der mon nogen der kan hjælpe???
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2003 - 22:46 #1
har dit tv s-vhs ellers skal du havde et stik med konverter så signalet blivet
i farver og ikke sort/hvid
billige kabler få du her:
f.eks et med begge dele, søg selv ligt på webbutikken:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=2&partid=6&menuid=1&PHPSESSID=d575faab3c71da72f741baf9484c66c1
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2003 - 22:47 #2
ok det var onvendt og ikke pc-tv men tv-pc
Avatar billede heja Nybegynder
07. februar 2003 - 23:25 #3
jeg har et kabel som jeg plejer at bruge til tv-out....
det er med scart-phono..... kan man ikke bruge det????
mit problem ligger lidt i at jeg ikke kan få noget billede frem overhovedet..
Avatar billede heja Nybegynder
07. februar 2003 - 23:28 #4
det skal jo så nok også siges at det kabel har jeg prøvet at tilslutte det kabel der fulgte med, hvor der sidder sådan en tingest på hvor man kan tilslutte forskellige stik til tv/vid-in/out