Avatar billede sim00n Praktikant
07. februar 2003 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Config.php til phpBB2!! (forum)

Jeg har totalt problemer med at få instaleret mit phpbb2 forum.. når jeg har intastet info om database osv. så siger den ok instalationen er færdig... og så går jeg ind på index siden og så siger den vær sikker på at begge INSTALL og CONTRIB er slettet...

Det er ret wiered fordi hvis jeg så sletter de filer, kan man slet ikk logge ind eller ud.. Så hvis i lige gider at linke til jeres config.php fil eller bare kan skrive jeres/et eksempel af config.php filen så ville det være fint
Avatar billede netassist Juniormester
07. februar 2003 - 21:37 #1
lan din config fil sådea at den ikke kan rettes cmd444
Avatar billede -holberg- Nybegynder
08. februar 2003 - 00:25 #2
hvad bruger du af OS.
Avatar billede sim00n Praktikant
08. februar 2003 - 00:26 #3
Både win98 og win2000 på samme com..
Avatar billede -holberg- Nybegynder
08. februar 2003 - 02:31 #4
højre klik på din config.php, og vælg egenskaber og sæt et flueben ud for skrivebeskyttet, og så vælg anvend.
så skulle dit forum virke
Avatar billede sim00n Praktikant
16. februar 2003 - 17:01 #5
ej det var bare en stave fejl...  :