Avatar billede hede99 Nybegynder
07. februar 2003 - 10:36 Der er 8 kommentarer

Filer fra PC til PDA

Hej
Jeg har lige købt en TungSten og vil nu gerne have flyttet nogle af min MP3 sange fra min PC til min PDA, hvordan gør jeg det!!
Avatar billede jensendk Nybegynder
07. februar 2003 - 10:37 #1
Vel som med de gamle.. Hotsync.
Avatar billede hede99 Nybegynder
07. februar 2003 - 10:39 #2
Jeg kan ikke finde ud af flytte filer...
Avatar billede jensb Nybegynder
08. februar 2003 - 01:15 #3
Skal de over på et SD kort?

måske denne vejledning kan hjælpe så : http://www.palm.com/support/handbooks/sd_guide.pdf
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
17. februar 2003 - 13:04 #4
JA! Tungsten kan ikke overføre mp3'er til den memory der er på pda'en. Du er nødt til at bruge nogle flashram som et SD kort. ;)
Avatar billede nisted Nybegynder
31. marts 2003 - 20:06 #5
Det tvivler jeg på at du gør...
RealOne som er det eneste program jeg kender kræver at du har et eksternt sd-ram kort.
Det har jeg - men det funker ikke alligevel - pc-RealOne påstår at det ikke kan se min palm...
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. maj 2003 - 11:36 #6
Der er flere til Tungsten.. Aeroplayer og ptunes spiller begge MP3'er.. Men de skal hotsynces...

filerne skal dog sync'es til et SD media card
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2003 - 09:41 #7
Lukketid?
Avatar billede nc Nybegynder
12. november 2003 - 17:34 #8
Jeg vil foreslå at bruge RealOnePlayer. Når den er installeret både på PDA'en og PC'en kan man overføre filerne når man har åbnet programmet på både din PC og din PDA.
I RealOnePlayer giver du ordre til at sende MP3'erne til PDA'en.
Så skal du bare lade PDA'en stå mens den arbejder.