Avatar billede kolzie Nybegynder
06. februar 2003 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cookies ikke slået til?

Jeg har aldrig rigtig forstået det med cookies, men det er ikke det, jeg søger en forklaring på her.
Jeg har ingen problemer med at skrive på samtlige boards, jeg hidtil har prøvet. Men da jeg ville skrive på dette, stod der "For at skrive på dette forum, skal cookies være slået til". Jeg troede, at alle boards benyttede cookies.

Hvis det kun er meget få, der benytter cookies, og jeg så her har været uheldig og støde på et af dem, hvor kan jeg så slå cookies til henne?

Hvis alle bruger cookies, hvad er der så tilbage at gøre, for at kunne skrive på dette forum?
Avatar billede kolzie Nybegynder
06. februar 2003 - 18:44 #1
Med "dette", mener jeg selvfølgelig ikke Ekspertens forum, men jeg ønsker af forskellige grunde ikke at sige helt præcist, hvilket forum det er jeg ønsker at skrive på.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. februar 2003 - 18:47 #2
For at slå cookies til/fra skal du i Internet Explorer vælge Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger -> Avanceret.
Avatar billede kolzie Nybegynder
06. februar 2003 - 19:12 #3
Takker. Det løste problemet.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
06. februar 2003 - 19:13 #4
Så lidt ;)