Avatar billede vandhunden Nybegynder
01. november 2000 - 12:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et emailprogram

Jeg leder efter en slags emailAPI til visualbasic, så jeg selv kan lave min egen emailsoftware. Den skal kunne sende og hente emails via pop3/smtp-protekollen. Hvordan kan jeg lave det? Det er fordi jeg gerne vil lave et program der ligner det der var med i you-ve got mail... .o0:-)
Avatar billede stigc Nybegynder
01. november 2000 - 14:16 #1
I hvilken programmeringssprog vil du arbejde?

Med builder c++ er det meget let!
Avatar billede delphidaner Nybegynder
02. november 2000 - 08:45 #2
I Delphi 5 er det også let - det er bare nogle komponenter, der skal smækkes på formen.

Hvilket program bruger du?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
02. november 2000 - 13:12 #3
som jeg har skrevet, visual basic.. Men jeg kan også lidt delphi, jeg har bare ikke de komponenter, min er en gratisversion fra alt om data...
Avatar billede delphidaner Nybegynder
02. november 2000 - 13:45 #4
Ups, min fejl. Jeg havde lige overset at det var Visual Basic.
Avatar billede stigc Nybegynder
02. november 2000 - 14:45 #5
ligeleds her! UPS
Avatar billede lsn Nybegynder
02. november 2000 - 15:20 #6
I Delphi er der et par eksempler på programmer.

Smid din cd med Visual Basic ud, og køb Delphi, eller C++ Builder.

LSN
Avatar billede vandhunden Nybegynder
02. november 2000 - 21:18 #7
Jeg studerer, jeg har ikke penge til den slags... Der må findes en måde så man kan lave sit eget emailprogram. En slags email-creation kit.o0:-)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
23. november 2000 - 12:03 #8
-