Avatar billede bayzer Nybegynder
05. februar 2003 - 10:35 Der er 9 kommentarer

hardwarekompatibilitet ??

Kender nogen et eller flere links med oversigter over windows´ kompatibilitet gennem tiden ?

dvs. jeg mangler en oversigt over Windows 1.0 , 3.0 , 3.1 , 3.11 , 95 , 98 , NT , 2000 , Me , XP og hvis nogen er supergode - også til Longhorn... Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede bayzer Nybegynder
05. februar 2003 - 10:36 #1
Altså en oversigt med hardwarekrav for at kunne køre Windows...
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2003 - 10:40 #2
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2003 - 10:40 #3
det er til Windows NT 4.0 | Windows 2000 | Windows XP | Windows .NET Server 2003 ]
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2003 - 10:47 #5
sorry jeg læste lige dit spørgsmål forkert beklager
Avatar billede pilfinger Nybegynder
05. februar 2003 - 10:55 #6
Her er et link til MS HCL= hardewear compatibel list.

http://www.microsoft.com/hwdq/hcl/
Avatar billede bayzer Nybegynder
05. februar 2003 - 12:37 #7
Jeg er ked af at jeg har fucked op i det.
Det jeg mangler er systemkravene til de forskellige styresystemer.
Det har kenp været så flink at give mig. Tak for det.
Jeg kunne også godt tænke mig at finde tilsvarende til Linux, Mac OSX, og LindowsOS, hvis nogen kan hjælpe med dét..... ??
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2003 - 12:53 #8
ja men jeg har glemt den til win2k (ku ikke lige finde den)

jeg tror du kan køre linux på en 8086 maskine som så at sige kan ingen ting i forhold til windows.