Avatar billede larsbirk Nybegynder
01. november 2000 - 10:08 Der er 6 kommentarer

User Prompt

Har fundet en site med nogle rigtig flotte pige, men naar jeg klikker paa et thumnail for at forstoerrer det faar jeg dette svar:

Explorer user prompt :

Du to bandswidth limits, please enter password.

Nogen der har en loesning.

Ps

Er bekendt med keyboard layout.... sidder i UK, that\'s why.
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. november 2000 - 10:11 #1
hvad er det der er problemet, du skal skrive et password for at komme videre...???????!!!!??????
Avatar billede Jman Praktikant
01. november 2000 - 10:13 #2
Ja, det er passwordbeskyttet - man kan jo skrive hvad som helst i prompten....sååøøøeh....Det kan nok være du må nøjs med små billeder ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2000 - 10:16 #3
<ole>
Tjahhh...én løsning kunne jo være at indtaste et password.
En anden kunne jo være at forlade computeren og finde en pige i naturlig størrelse. De er faktisk større i virkeligheden end de er på en 21\" skærm - og så er de knap så flade  :o))
/mvh
</bole>
Avatar billede Jman Praktikant
01. november 2000 - 10:18 #4
aaaah....nogle er...
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2000 - 10:26 #5
...not the superior ones...!  :oD)
/mvh
Avatar billede Jman Praktikant
01. november 2000 - 10:27 #6
*LOL*