Avatar billede fctue Nybegynder
04. februar 2003 - 08:45 Der er 4 kommentarer

Ingen rød farve på XP

Jeg har netop installeret Xp på en lidt ældre pc (Pen 3-450-TNT2 Ultra). Den virker perfekt, men der er ingen røde farver !??!?! Xp burde ha' installeret skærmdriveren på en IBM 2124-skærm, der en kun en 1.0 driver (tror jeg).
Kan det være grafikdriveren der skal geninstalleres eller hur ?
Håber i kan hjælpe...

På forhånd tak

FCTue
Avatar billede ladyhawke Novice
04. februar 2003 - 08:48 #1
Det kan også være en dårlig forbindelse i dit skærmkabel! Prøv at skifte det, eller sætte en anden skærm (med andet kabel) til...

Jeg havde sådan et problem med et nyt skærmkabel og det blev byttet f samme grund...
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 10:53 #2
Jeg tror ikke din com. kan køre xp ordentligt. jeg syntes at du skulle installere dit gamle windows igen...
Avatar billede fctue Nybegynder
04. februar 2003 - 10:56 #3
Jeg har haft XP på den før, men med en anden skærm og der var ingen problemer.
Skærmen virkede også før (på 98). Er det mon driveren der ikke virker eller skærmen der er død ?
Avatar billede ladyhawke Novice
04. februar 2003 - 12:39 #4
Tjek kablet...