Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:22 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

ADMIN endnu en latterlig sag...

Jeg havde sammen med Powell svaret på

http://www.eksperten.dk/spm/30983

Powel blev acceptere og jeg fik intet... Nå det var at til at leve med. Men Powell, den gode mand tog sagen i egen hånd og lagde pointene ud til mig. Ganske godt træk synz jeg.

http://www.eksperten.dk/spm/31026

Men hvad sker der så???

Der Kommer en eller anden spade - Nyoprettet/ med et brugernavn der er så tæt på mit Powell, den gode mand giver ham pointene...

Hvad skal der ske her?  Nu må vi da snart finde en måde at gøre det af med de fuskere...

/Nikolaj
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:40 #1
hehe......jeg syntes det r sjovt........t jo kun 30 points anyway........
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:43 #2
Jo gu er det sjovt, en alligevel... hvad med de næste 500...
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:44 #3
yarh....hmmm gad vide........Admin>>> Må jeg godt oprette en bruger for at teste noget??

Vil forsøge at tage et navn.........
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:50 #4
Formodenligt er det bare en der vil tage tyks pi... på mig , men men men...
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:16 #5
Du er ikke ene tdaugaard har også en clone med et mellemrum foran.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:41 #6
Hvad gør man... jeg risikerer jo at manden dukker op hver gang...??
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:55 #7
hver gange gu laver et svar så underskriv med -/HYTTEOST-\\

så ved vi at det er dig :)))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:11 #8
/blazer he he

Du har nok ret... Det har jo den her lækre cremede konsistens, der kendetegner mine svar...

-/HYTTEOST\\-
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:47 #9
ja .. _tdaugaard er der en der kalder sig .. lidt røv .. but that\'s life :(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:48 #10
Sådanne brugere der napper point bevist som f.eks. nikolaidu skulle SLETTES omgående!
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:49 #11
Gad vide om man ikke bare kan tage et navn og putte ALT+0160 bagpå.............
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:51 #12
Prøv... opret en bruger og slet den igen med det samme .. så er det vel egentlig ikke fuzk/snyd etc. ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:52 #13
hvad giver 0160 forøvrigt ?? det ligner et mellemrum .. men det er 0032 ..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:56 #14
Jeg mener svinet bør slettes for tid og evighed...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:57 #15
Ja, ligesom andre \"clones\" eller wannabes (hvis man har lov til at lyde kendt ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:05 #16
Stilles op og skydes ned som hunde... også selvom det måske skulle være sigrende at der findes alle disse groupies...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:09 #17
Måske ikke skydes for 30 point .. men 31 så snakker vi! ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. november 2000 - 18:46 #18
nikolajdu>> Jeg mener ikke problemet er så væsentligt, at vi skal til at lave generelle ændringer. Lad os tage det fra gang til gang. Lad mig få de brugernavne !

blazer>> Du kender reglerne. Og jo flere brugere vi skal slette, desto mere tid går fra udvikling/nye tiltag. Så svaret er, det synes jeg er en dårlig idé.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 19:18 #19
/Andreas

Det er heller ikke rigtigt ændringer jeg er ude efter... Højst ændringer hos fuskerne, men det er jo nok usandsynligt...

Det var ham her:

nikolaidu

med i og ikke j.

/Nikolaj
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. november 2000 - 22:12 #20
nikolaidu er slettet ! Lad dette være et eksempel :)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 22:44 #21
takker..
Avatar billede nikolajdu. Nybegynder
28. november 2000 - 14:17 #22
Jeg har skiftet mening, jeg syntes at nikolaidu var sådan en lækker fyr. Kan du ikke bringe ham tilbage, så jeg kan slikke ham i måsen?
/Nikolaj
Avatar billede teknik Juniormester
29. november 2000 - 01:03 #23
>>Admin....Punktumfuskeren her \"nederst\" har da vist også fortjent din \"opmærksomhed\"
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. november 2000 - 08:40 #24
teknik>> Er slettet i går aftes.
Avatar billede teknik Juniormester
29. november 2000 - 20:17 #25
Barskt men effektivt !!!