Avatar billede crawn Nybegynder
03. februar 2003 - 08:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG

Er der nogen, der med held har implementeret en "WYSIWYG-editor" på et site, så man kan opdatere tekst m.m. til en database i et "MS Word"-ligende miljø?  ...og hvad involvere dette og mest af alt...  hvor kan man finde mere omkring dette?!?!

Hilsen Crawn
Avatar billede ebe Praktikant
03. februar 2003 - 09:17 #1
her er en sammenligning af 10 forskellige
http://builder.cnet.com/webbuilding/pages/Authoring/WysiComparo/
Avatar billede ebe Praktikant
03. februar 2003 - 09:26 #2
den her side er nok mere hvad du mener. brugeren skal selv kunne opdatere indholdet på web-sitet, ved at ændre sideindholdet direkte?
her er et program som kan, der er også en demo med:
http://www.cfdev.com/activedit/
Avatar billede loss Nybegynder
03. februar 2003 - 09:36 #3
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnmshtml/html/createwp.asp

prøv at læse de her par sider igennem.. så kan du selv lære hvordan du laver en.
Avatar billede crawn Nybegynder
03. februar 2003 - 10:02 #4
Tak loss...  lige hvad jeg ledte efter...

Crawn
Avatar billede crawn Nybegynder
03. februar 2003 - 11:47 #5
Hmmm har fattet hvorledes det hænger sammen, men hvordan får jeg så en evt. tekst overført til en db?  Jeg har intet problem i at overfører tekst fra et "textarea" til en db, men i de eksempler der er nævt på siden du henviser til, er det ikke et "textarea"-felt...  HELP :)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2004 - 21:31 #6
Du skal ind og bruge en eller anden "getText" metode på den WYSIWUG komponent, Bent.