Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:07 Der er 68 kommentarer og
1 løsning

Kæreste søges

Det var sgu da en overskrift der vil noget :-) nå men jeg har kigget lidt på http://www.sol.dk/singles/ og vil gerne havde en sådan service fra min side, jeg skal bruge en i asp ellers skal den være præsic som SOL\'s Single.

Jeg smider 1000 point oven i hvis jeg får et svar jeg kan bruge.

På forhånd tak.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:08 #1
lad os sige 15.000 point oveni
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:09 #2
For jeg tror næppe man finder et sådan script udenselv at lave det.
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:10 #3
Det er jo forholdsvist nemt at lave men der er garranteret en derude der har et.
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 01:16 #4
hvis du i stedet beskriver hvad du vil have, så kontakt på

ICQ: 32036024
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:17 #5
Juhuu så er der snart dating ting til alle ;o)
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:18 #6
Det skal være som SOL\'s det er næsten den nemeste måde at beskrive det på :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:21 #7
Og når man havde brugt 6 dage på at oprette noget så var navnet optaget *S*
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 01:22 #8
gider ikke oprette en profil... har kæreste :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o)
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:23 #9
Ok det har du ret i måske det istedet skulle være sådan at det sker med det samme.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:24 #10
cybles> syntes jeg oxo, så mail me lige når vi har et system der er brugbart
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:25 #11
Okez.....vi får at se om der dukker noget op.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:27 #12
Er det ligeså stort som dating når man logger ind?
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:28 #13
?
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:30 #14
Ja..

når man logger ind på singles hos sol kan man så både chatte, maile hinanden, søge på dit og dat m.m.
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:32 #15
Man kan alt andet fra den Portal service jeg driver der er blot ikke denne lille mulighed for at at finde kærster, pennevenner bla bla bla...
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:35 #16
hvad er linket til den.. fandt du din online editor?
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:37 #17

http://www.piteraq.gl

Nej jeg fandt den ikke, jeg er i gang med at lave en selv.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:41 #18
Ikke så køn *S*
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:42 #19
Hvorfor ikke ? hvad skal jeg lave om den virker under alle browsere...alle skærm størrelser ....fortæl hvad du syndes jeg skulle havde lavet anderledes ...
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:43 #20
ok det skal måske lige siges at jeg ikke har lavet noget ved brugerfladen de sidste par år så ...måske den godt kunne tåle et lille løft :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:44 #21
Designet ville nok være det første du skulle lave om så den var mere overskulig. Er den lavet til brugere i hele DK eller grønland?
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:44 #22
Den er lavet kun til grønland ....
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:45 #23
Arrhhh er i mange deroppe?

Designet ville som sagt være en god ting du kan altid sige til hvis dit site vil købe lidt design *g*
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:46 #24
Har du nogle steder jeg skal se ? nej der er ikke meget mere end et par tusinde Internet brugere heroppe :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:47 #25
Det er vist hellere ikke de bedste forbindelser i har eller?

se hvilket? :o)
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:49 #26
Nej vi har ikke de bedste forbindelser, men ok radiokæde :-) 80 i minuttet o.s.v det trækker tænder ud gør det :-)

Jeg tænkte på om du havde nogle sites jeg skulle se siden du tilbyder mig at købe noget design af dig ....
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 01:51 #27
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 02:00 #28
Ok design vil jo altid være en smagssag ...
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 02:01 #29
det kan man nok ikke komme udenom..
Avatar billede meyer Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:46 #30
Hej Cybles.

Det skulle da vel ikke være det store problem for dig efterhånden at lave det system selv ?? :-)
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:43 #31
Nææ det var også bare downskab :-) jeg flækker et eller andet sammen i løbet af idag ...pyha skal lige stå op klokken er kun 06.40 heroppe......Meyer har du stadivæk firma, hvad er adressen til din firma site ?
Avatar billede aasuper Nybegynder
31. oktober 2000 - 19:36 #32
Hvorfor er dette vindue så bredt?
Der er aldrig scrollbar forneden i nogle af de andre spørgsmål.

Er det kun på min pc?

>>AASuper
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2000 - 19:58 #33
Pga. keysersoze  lavde et PAR :o) tidligere i dette spm.
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 20:12 #34
;o)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. november 2000 - 12:07 #35
hvis i andre ikke tager det seriøst ... vil jeg da godt påtage mig de 500 point ...!
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 12:12 #36
ellebaek> Velkommen til eksperten og det lyder godt ;o)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. november 2000 - 13:09 #37
Tak =))

udmærket initiativ du er igang med =))
tænkte på ... hvad er addressen til din hjemmeside ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 13:13 #38
Det er ikke mig men cybles der har oprettet dette spm. og hans website er http://www.piteraq.gl
Avatar billede cybles Nybegynder
15. november 2000 - 13:18 #39
Ellebeak

Ja men velkommen til. Det er bare at gå igang, hvis du menner at du har evnerne og tiden, jeg glæder mig til at se hvad du får banket sammen.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. november 2000 - 13:23 #40
--> cybles ..!
Det gør jeg faktisk også ...
jeg skal nok lige have læst en del inden jeg begynder at kommentere spørgsmål rigtigt =))
Avatar billede cybles Nybegynder
17. november 2000 - 15:23 #41
Hvordan går det med læsningen Ellebeak ?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. november 2000 - 20:43 #42
Det går fremad ...

jeg har bygget en lille side ...
jeg skal lige have den uploadet ...
kan du anbefale en gratis ASP understøttende server ?
så kan du se hvad jeg har lavet =))
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2000 - 20:46 #43
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. november 2000 - 20:52 #44
---> tak Bacardil ...

Jeg kigger lige på det ...

og uploader hjemmesiden inden så længe !!

Avatar billede meyer Nybegynder
17. november 2000 - 20:56 #45
Cybles>> det er http://www.mmg.dk :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2000 - 20:59 #46
så hellere www.web-sale.dk  når vi er derhenne *S*
Avatar billede cybles Nybegynder
17. november 2000 - 21:36 #47
Jeg har sgu alt det asp undertstøttelse jeg skal bruge, jeg tror bare ikke det er så spændende at jeg hoster for andre, jeg er trods alt kun 65 km nord for polar-cirklen på en radio-kæde :-)

Men send filerne til mig så smider jeg det lige ind på et af míne domæner og så tester det.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. november 2000 - 21:57 #48
Mener du mig =))

det ville i hvert fald være lækkert ...
Hvis du bruger icq så er mit nr. 29506560...
Avatar billede cybles Nybegynder
17. november 2000 - 23:29 #49
Ellebeak

Bare send det til min e-post adresse arz@mail.kni.gl så ligger jeg dem ind
på en webserver og tester dem. Det er
godt nok ved at være koldt heroppe
15-20 minus grader, men så er der
også nordlys.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. november 2000 - 23:56 #50
Jeg har sendt det til din email....
Jeg tænkte på ...!
hvor er det du er henne ?
og 15-20 grader under ... det er sq da lidt koldt =)
Avatar billede cybles Nybegynder
18. november 2000 - 00:01 #51
Det er skide koldt, jeg bor og arbejder som projekt kordinator og Internet-ansvarlig hos grønlands største virksomhed, vi er placeret i Sisimiut, ca 65 km nord for polar-cirklen. Så længere nord på kan man \"næsten\" ikke komme.

Det har sin charme, men cafe-liv, koncerter og de vilde rave, er der ikke så meget af, og så er det stort set nat døgnet rundt nu.
Avatar billede cybles Nybegynder
18. november 2000 - 00:03 #52
Ok jeg har lige fået filerne, kigger lige på dem, skal først lige havde banket noget liv i min ATV\'er og ned i byen og se om ikke jeg kan finde noget rensdyr til aftensmad. Vender tilbage om et par timer.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. november 2000 - 00:39 #53
Ville være nice ....
bare kom med kritik m.m.
Jeg skal bruge det som et projekt på skolen.

Det lyder da til et meget nice sted du er.
Det er et af de lande jeg gerne vil besøge før eller siden. Men det kommer nok!
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2000 - 10:42 #54
Sker der noget her? ;)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
23. november 2000 - 15:03 #55
tror jeg ikke mere ...
det er vidst et stykke tid siden der skete noget =))

Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2000 - 15:23 #56
ellebaek> Skal du så ikke havde lavet det færdigt? *S*
Avatar billede cybles Nybegynder
23. november 2000 - 15:29 #57

Jeg har kigget lidt på de filer Ellebaek har sendt mig, men det er ikke lige det jeg skal bruge.

Det eneste som det kan, de filer Ellbaek har sendt mig, er at man kan oprette en bruger som så kan ligge data ind i en database, som så kan hives frem på siden, der er ikke opdatering mulighed, jeg ved ikke endnu om jeg vil bruge den del Ellebaek har sendt mig, gør jeg dey er der en del arbejde i det endnu, en anden mulighed er at jeg selv laver det hele, jeg har ikke taget endlig stilling til dette endnu, men jeg syndes at Ellebaek i bedste Eksperten stil skal ligge filerne ud så andre kan downloade dem og evt arbejde videre på dem.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2000 - 15:48 #58
Jep, dog så vi hellere det fulde script *gg*
Avatar billede ellebaek Nybegynder
24. november 2000 - 14:13 #59
... Jeg har lavet dem så de virker på nettet nu også ...
Jeg har lagt dem op på www.websamba.com/gruppe3/notebase/
... problemet jeg havde med den anden side fra før var at der var problemer med DSN\'en og den virkede ikke på nettet. Nu virker det.
Avatar billede ookay21 Nybegynder
27. november 2000 - 07:53 #60
Hejsa Hvad med at klik ind på www.ookay.dk
der skal du kun skive en Email.
Håber du finder en ven for livet.

Venlig Hilsen Anders.
www.ookay.dk
ookay@ookay.dk
Avatar billede cybles Nybegynder
27. november 2000 - 11:22 #61

ookay21 var det ikke en ide at læse spørgsmålet før at du svare ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. december 2000 - 00:57 #62
Kommer i videre? det går sq lidt langsomt *hehe*

Ellebaek> Skal det ikke ligge til download?
Avatar billede ookay21 Nybegynder
01. december 2000 - 01:38 #63
Hejsa Ja vi kom videre men jeg trykkede jo på svar i stedet for kommentar så får han den kun eller hvad, men det kan du måske svare mig på? jeg har kanont travlt. jeg skrev at siden var nået breddere en jeg havede regnet med. Og jeg skulle nok gå lidt før i seng. for sat god dag.
Venlig hilsen
Anders
www.ookay.dk
ookay@ookay.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. december 2000 - 01:41 #64
ookay21>  Kan du lave det han søger for 1000 point eller hva er det lige du siger?

Det han søger:

\"Det var sgu da en overskrift der vil noget :-) nå men jeg har kigget lidt på http://www.sol.dk/singles/ og vil gerne havde en sådan service fra min side, jeg skal bruge en i asp ellers skal den være præsic som SOL\'s Single. \"
Avatar billede ookay21 Nybegynder
01. december 2000 - 02:15 #65
Hejsa igen nej det jeg lige siger er at
jeg jo kun læste det halve af sider
så jeg misforstod jo hele spørgsmålet.

Venlig hilsen
Anders
www.ookay.dk
ookay@ookay.dk
Avatar billede cybles Nybegynder
04. december 2000 - 18:45 #66
Laver det selv, det er hurtigere end at skal bruge det som jeg har fået fra ellebeak.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
05. december 2000 - 11:46 #67
århh ...
Hvad mener du ??

det har jeg ikke forstået =)
Avatar billede cybles Nybegynder
05. december 2000 - 11:53 #68
Til Ellebaek

Der mangler så mange ting i den apps du har lavet før at den kan bruges til en date tjenneste, så jeg er af den overbevisning at det er hurtigere for mig selv at lave det fra bunden, end at skulle bygge videre på det du har lavet. Der er ikke mulighed for at sende billede ind, rette i beskrivelse....
Avatar billede ellebaek Nybegynder
07. december 2000 - 10:25 #69
nej nej ...
det ved jeg ...
det jeg har lavet var egentlig kun til at der skal kunne tastes ind og man skal kunne se hvad man har skrevet.
Jeg er jo stadig lidt amatør her på faget!