Avatar billede psycosis Nybegynder
30. januar 2003 - 07:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FPS problem i CS

Hey...

Jeg har et mindre problem... jeg har 100 fps konstant... godt nok ikke det der er problemet men... når jeg ser på lange afstande f.eks fra port til port i aztec smider den mine fps ned på 72 og det er ligesom om der er en lås der... og når jeg kigger væk igen ligger den normalt på 100 igen...

Comp beskrivelse:

2.4 GHz P4 Northwood 2
512 MB Performance DDR ram
GF 4 Realtek
Samsung Syncmaster 757DFX
P4PE Asus motherboard

Hvis i har nogen ide'er så kom da med dem :p

Og ingen lame ting som "Format C:"

Der er kun points til dem der kan løse problemet !
Avatar billede psycosis Nybegynder
30. januar 2003 - 07:58 #1
Skal da også lige siges at jeg køre winxp, og har refreshlock til at sætte Hz med !
Avatar billede kard Nybegynder
30. januar 2003 - 08:18 #2
Jeg har ikke en direkte konkret løsning, men kig denne tweakguide igennem: http://www.fedespil.dk/artikler/tweak-guide/
Jeg fik selv forøget min med ekstra 40 fps, efter at have brugt nogle af disse tweaks.