Avatar billede jssdk Nybegynder
28. januar 2003 - 16:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logo

Jeg har stillet spg. før men er aldrig kommet rigtig vidre med det, men nu er det ved at være oppe over.

Simpelt logo i max 2 farver eller s/h. skal kunne bruges som såvel brevhoved som tryk på t-shirts.  Det Skal være relativt simpelt.

Det er til hobbyvirksomhed.

Bedste bud kunne f.eks. belønnes med 500 point eller 100 kr.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 16:04 #1
man må ikke uddele mere end 200 point pr. spm. derved er dit spm. imod Exp's regler, og du bør lukke dette.
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. januar 2003 - 16:05 #2
hvad hedder siden? Jeg vil godt nøjes med 200 points
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. januar 2003 - 16:06 #3
det var hobby virksomheden jeg mente
Avatar billede jssdk Nybegynder
28. januar 2003 - 17:37 #4
Jeg er hverkren superbruger eller noget og min ekspertise inden for edb er minimal, jeg beklager hvis jeg har overtrådt nogle regler.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. januar 2003 - 20:38 #5
hvor stort skal logoet være hvad skal der stå på og hvad skal der være i logoet
Avatar billede revelation Nybegynder
28. januar 2003 - 21:10 #6
send mig en mail på revelation@e-mail.dk
Avatar billede jssdk Nybegynder
29. januar 2003 - 17:22 #7
Dark Moon, dette skal indgå enten symbolsk eller som tekst. nogle gode forslag? det skal se seriøst ud? så ingen gummiænder der slår sig selv i phovedet med en brandslukker..
Avatar billede jssdk Nybegynder
29. januar 2003 - 17:23 #8
http://www.dark-moon.dk  <- Lidt Mere konkret..
Avatar billede fun22 Nybegynder
29. januar 2003 - 19:15 #9
Avatar billede enzilla Nybegynder
29. januar 2003 - 22:52 #10
questis>> der findes høfliger måder at gøre folk opmærksomme på deres fejl.
Avatar billede enzilla Nybegynder
29. januar 2003 - 23:16 #11
yderst simpelt logo, håber det kan bruges :)
http://www.enzos.dol.dk/darkm.jpg
enzilla
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 07:30 #12
enzilla>> hvordan vil du udtrykke det mere høfligt....

bruger ingen onde ord/gloser, giver ham reglen han har overtrådt, samt et godt råd ?

hvad er der forkert i det ?