Avatar billede cools Nybegynder
28. januar 2003 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overvågnings software til en Zyxel Zywall 1

Er der nogle som kender, noget software, som har mulighed for at udlæse fx. upload/download.

Vil gerne have mulighed for at se nogle grafer, med Mbyte osv. som går op til flere dage bagud.

Kender til det, til Cisco, men ikke til Zywall 1.
Men der er sikkert nogle derude i det danske land, som kender til noget, til en Zywall 1.

Zywall 1 har indbygget en meget simpel måler, som kun kan vise hvad der up/downloades i det eksakte sek.
Avatar billede peterlund Nybegynder
13. februar 2003 - 14:30 #1
Du kan evt. undersøge om følgende værktøj virker til Zyxel (Kræver at den understøtter SNMP)

http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/
Avatar billede cools Nybegynder
14. februar 2003 - 11:46 #2
Virker perfekt!
Tak for det.
Avatar billede jara06 Nybegynder
25. juni 2005 - 20:40 #3
hvis nogen ser det her, kunne jeg bruge lidt hjælp .. kan ikke få den til at du m mrtg :)