Avatar billede ost Nybegynder
27. januar 2003 - 21:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import af hjemmeside med Frontpage

Jeg har mistet min HDD med min lokale udgave af min hjemmeside, og skal derfor bruge en ny kopi til at arbejde med.
Jeg troede at jeg bare kunne importere den med frontpage, som den er udgivet med, men der mangler en masse sider og grafik, selvom jeg har slået begrænsningerne fra.
Er der nogen der har en brugbar ide ?
Avatar billede caspers Nybegynder
27. januar 2003 - 21:54 #1
Hvis du har FTP adgang og bruger windows:
skriv i din IE: ftp://username@servername/
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2003 - 22:12 #2
hvis der ikke er sider der er beskyttet med password, kan du "downloade" det med et gratis preogram der hedder webreaper, som kan downloades på www.zdnet.com
Navnet for en til at gyse, men det er godt nok. Det sørger bar for at man kan downloade hele sitet, så man kan se det offline...
Avatar billede cdc Novice
27. januar 2003 - 22:14 #3
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2003 - 16:57 #4
hvis din hjemmeside er på WWW, skal du bare "cut & paste" HTML koden ind i
f.eks. notepad, og så via clipboard ind i frontpage. Hvis billeder er ikke med, kan du downloade dem igen til din HD.
Avatar billede ost Nybegynder
28. januar 2003 - 17:06 #5
Jeg forstår ikke den sidste, fra Professoren. WebReaper virker ikke, eller også er jeg en tumpe ?
Avatar billede ost Nybegynder
28. januar 2003 - 17:13 #6
Nu har jeg nakket den via ftp, så må jeg se om jeg kan få det op at stå igen.
Takker for jeres indlæg.
Avatar billede professoren Nybegynder
13. februar 2003 - 15:51 #7
forstå du ikke "cut and paste" (klip og klistre) og udklipsholderen?
Du kan "klip og klistre" imellem ALLE microsoft programmer, inklusiv frontpage!