Avatar billede motu Nybegynder
27. januar 2003 - 18:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

motu side

Gider i kaste et blik på designet på dette site

http://www.motu.dk/motu/

og komme med jeres umiddelbare førstegangs indtryk ?

intet der virker, det er bare stilen jeg vil ha testet.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2003 - 18:38 #1
hvis du bare vil have et førstgangs indtryk:

1. kan ikke lide det som sådanne.
2. ser forkert ud med alle de farvede billeder i forhold til den eller meget sort/hvis sti
3. de streger i mideten, kommer til at ghenere når der kommer tekst på
4. Logoet kan jeg sådanset godt lide, dog synnes jeg du skal ligge meget mere arbejde i resten af designet, så kan du sikkert få noget godt ud af det.

mvh.
Questis
Avatar billede camillap Nybegynder
28. januar 2003 - 08:24 #2
er ikke helt enig i det, det kommer litt an på hva som er hensikten med siden. Den er spesiell og får meg til å tenke på gamle hjemmelagde videofilmer..  Hvis det er hensikten, å gi brukeren en slags nostalgisk følelse er den jo fin, men ellers så blir effekten litt meningsløs og rotete.

:-)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
30. januar 2003 - 00:40 #3
Jeg synes det minder lidt om en fotokopi eller sådan!

Det ville være en god ide at fortælle os hvem de forventede brugere er - for det der passer til nogen passer ikke til nogen andre!

Jeg synes umiddelbart meget godt om stilen - dog synes jeg også de mange favebilleder til højre falder ud af stilen. Jeg kunne faktisk også være det grå på arm og hoved foruden - hold det da helt i sort-hvid!

/Alexander
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2003 - 01:12 #4
a)
Der står jo ikke noget når man først kommer ind !?!?. Du burde skrive noget om din hjemmeside der. Altså en "Home"-side.
b)
Hmmm jeg forstår ikke rigtigt dine thumbnails. Fjern teksten fra dem og link istedet til et pop-up-vindue med forstørrelse af pågældende billede og sæt billedteksten der under. Det ser jo ellers ud som om at det er nogle fine billeder.
c)
Det der sort/hvide i venstre side burde være i farver.
d)
Sort baggrund er grimt; med mindre siden handler om et heawy-band eller satan-tilbedelse! Sådan er det bare.

Stilen ialt: hvilken stil? :(
Avatar billede motu Nybegynder
31. januar 2003 - 15:46 #5
forventede brugere .. er venner og bekendte primært.

Indholdet vil blive personligt, billeder + tekst fra diverse private fester.
Avatar billede motu Nybegynder
31. januar 2003 - 15:49 #6
Enig med at billederne skal laves grayscale.. Måske med en rollover effekt der giver dem farver.

Kommer tilbage når jeg launcher sitet. I bliver måske overrasket :)