Avatar billede uldhaar Nybegynder
27. januar 2003 - 17:36 Der er 6 kommentarer

Installering af MSN Messenger!

Hvordan kan man Installere Messenger uden at skulle Være administrator i Win2000! vi har fået nyt styre system på Jobbet og man må ikke installere nye prog. på vores maskiner! men vil nu gerne se om der er et lille smuthul!
Avatar billede initializing Nybegynder
27. januar 2003 - 17:40 #1
Når du ikke må så må du ikke.. Sådan er det.
Avatar billede uldhaar Nybegynder
27. januar 2003 - 17:56 #2
ja men det er jo ikke et slemt program! så jeg kan ikke se noget galt med det!
Avatar billede chatz Nybegynder
27. januar 2003 - 17:59 #3
MSN Messenger er ganske vist ikke et "slemt" program, men I skal vel ikke chatte i arbejdstiden??
Avatar billede uldhaar Nybegynder
27. januar 2003 - 19:49 #4
Jo noget af det er også arb. relateret! :o)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 17:26 #5
du kan sige det til ham der er administrator om han vil lægge det ind
Avatar billede alphine Nybegynder
12. marts 2003 - 17:21 #6
//ja men det er jo ikke et slemt program! så jeg kan ikke se noget galt med det!

vær opmærksom på at du åbner en port når du bruger det, som gør det muligt for hackere at bryde ind i dit firmas netværk