Avatar billede allstar Nybegynder
27. januar 2003 - 08:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DRIVER TIL dell USB Flash Harddisk Drive 16 MB??

har nogen overstående til win98 ville jeg blive meget glad..
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. januar 2003 - 09:02 #1
Har du prøvet at gå på support.dell.com og indtaste servicetagget??
Avatar billede tlunde Nybegynder
27. januar 2003 - 09:08 #2
Jeg tror ikke at der findes nogle driver dertil, da den skal fungere som plug and play. Dvs. at den bare skal puttes i USB indgangen og så kommer den frem som et ekstra drev under denne computer.

I følge denne artikel: http://netscape.com.com/2100-1103-963747.html er der ikke lavet nogen driver dertil.

Jeg tror at dit problem ligger i at du bruger win98, og det derfor ikke understøtter der plug and play 100%.

\ThomasLunde.dk
Avatar billede allstar Nybegynder
27. januar 2003 - 09:21 #3
hvorfor står der så på det link du har postet, at den virker til win98 eller højere ?
Avatar billede tlunde Nybegynder
27. januar 2003 - 09:23 #4
Fordi at den skal være kompatibel med Plug and Play. Har du tjekket om dette er installeret i win98?? Jeg tror at det er noget der skal gøres ved siden af den alm. installation af win98.
Avatar billede allstar Nybegynder
27. januar 2003 - 09:37 #5
er det noget man kan hente på nettet ?
Avatar billede tlunde Nybegynder
27. januar 2003 - 09:39 #6
Jeg tror det ikke. Jeg tror at det er noget ekstra man skal installere fra Win98 installations cd'en.
Avatar billede vorlonkosh Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:06 #7