Avatar billede pallepirat Nybegynder
27. januar 2003 - 00:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

qmail toaster

Hej

Jeg har i øjeblikket en qmail baseret mailserver kørende på en RH 7.3 server, men vil gerne lave en FreeBSD version i stedet. Jeg kører med maildirs men vil gerne over og køre på en DB (mysql)

Er der nogen der har en god guide howto til dette???

Mvh.
PallePiraten
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. februar 2003 - 22:18 #1
ja den her
http://matt.simerson.net/computing/mail/toaster/

jeg bruger den selv og det virker perfekt .. pop3/imap/web mail .. + ssl
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. februar 2003 - 22:19 #2
bare husk at følge den precist ;)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
01. februar 2003 - 22:23 #3
Jeg er igang:-) Jeg er dog gået lidt i stå. Efter jeg har installeret qmail vil den ikke starte den. "Local package initialization: (skipping qmail.sh, not executable)"

jeg har chmod´et den til 755
Avatar billede pallepirat Nybegynder
02. februar 2003 - 14:48 #4
Så er det hele oppe at køre:-) Jeg var gået i gang med Mett´s recepi inden dit svar men dit svar var jo rigtigt, så her er nogle point.