Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 09:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

jeg forsøger at tilslutte mit nye sony dsc-u10 digitalcamera

via usb til min vaio bærbare, men jeg har ikke fået min driver med mig. Kan man downloade den nogensteder, eller er der en der har den. Jeg troede ikke jeg skulle bruge den, den kørte på XP'en derhjemme, men jeg har win2000 her på kontoret. Kan I hjælpe mig, så jeg kan komme igang
Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 09:27 #1
jeg kunne ikke finde den selv på nettet, ej heller på sonys hjemmeside
Avatar billede hub Nybegynder
24. januar 2003 - 09:41 #2
Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 10:01 #3
den ligger nu ved mit ur og er aktiv (USB direct connect), men når jeg sætter kameraet til, siger den ny hardware fundet og beder om driver. Ikke andre reaktioner
Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 10:02 #4
altså Win2000 siger ny hardware fundet og beder om driver
Avatar billede hub Nybegynder
24. januar 2003 - 10:04 #5
Hmm, du har ikke mulighed for, at indstille kameraet til at fungere som flytbart lagermedie: at pc'en opfatter kameraet som et extra drev?
Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 10:05 #6
nope
Avatar billede larsbek Nybegynder
24. januar 2003 - 11:46 #7
nå jeg svarer mig selv, så jeg må hente cd derhjemme