Avatar billede michael.h Nybegynder
19. januar 2003 - 13:05 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Gem mail og kontakt

Hej Eksperten
Ved i hvor filen til alle mail'en ligger på computeren, og det samme til adressebogen, så jeg bare kan kopier dem over til en anden computer, så jeg har alle mail og kontakterne igen
Avatar billede lap Nybegynder
19. januar 2003 - 13:07 #1
led efter en *.pst (hvis det er outlook - ikke express) - denne fil kopierer du blot til en anden maskine
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 13:08 #2
mail, kontakter etc. ligger i din pst fil...formentlig outlook.pst
skal du kopiere personal address book er det din .pab fil du skal kopiere. Windows Address Book er gemt i .wab filen

søg efter *.pst for at finde placeringen.
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2003 - 13:09 #3
Adressebog:
start -> kør -> skriv "wab" -> vælg menuen filer -> eksporter adressekartotek

mail er noget med nogle dbx filer...
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 13:09 #4
hos mig er det i C:\Documents and Settings\riversen\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2003 - 13:10 #5
Der kan man jo se, andre kunne huske mail steder og filtype ;)
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 13:12 #6
robotten: dbx er outlook express...
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2003 - 13:17 #7
riversen>> tak ;)
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 13:19 #8
så lidt
Avatar billede michael.h Nybegynder
19. januar 2003 - 14:04 #9
Når jeg kopier filen .pst fra office 2000 og over til en office xp fil navnet passer ikke i office xp hedder den fav og i office 2000 hedder den pst. kan man godt det
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:08 #10
den hedder ikke .fav i xp...så er det ikke den rigtige fil...
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:08 #11
hvis ikke du har haft start outlook xp endnu findes der ingen pst fil
Avatar billede michael.h Nybegynder
19. januar 2003 - 14:10 #12
Det har jeg, men når jegsøger på pst har jeg ingen med det navn
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:12 #13
så importer indholdet af pst filen
Avatar billede michael.h Nybegynder
19. januar 2003 - 14:13 #14
Hvordan det
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:24 #15
filer --> import --> fra anden fil --> find din pst fil
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:24 #16
officeassisten er desuden din personlige ekspert ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 14:47 #17
FAV er en fil, med de genveje, man har lavet i outlook panelet. Den ligger på f.eks. C:\Documents and settings\Brugernavn\Application data\Microsoft\Outlook.

Din pst fil ligger Standard på C:\Documents and Settings\Bruger navn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook, som riversen skriver. Standard navn er outlook.pst, men du kan selv have omdøbt den til andet.

Din private adressebog ligger C:\Documents and Settings\brugernavn\Application Data\Microsoft\Address Book og hedder (hos mig) brugernavn.Wab

Du kan se din sti til din pst fil, ved at vælge Tools - Options - vælg fanebladet - Mail Setup og tryk på Data Files.......
og her kan du også se, hvad den hedder.