Avatar billede bva Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Explorer og Netscape

Jeg har en hjemmeside www.shooting.dk som er bygget op i tre ben. Hjemmesiden har jeg lavet i FrontPage2000, og uploaded via webhotel som har udvidet FrontPage. Det ene ben KJK - jagtklubben kan ses i Explorer, men ikke i Netscape. Alt andet virker i begge browsere. Under indstillinger har jeg klikket ved at siderne skal virke i begge to - hvad er gået galt, for det har virket, men nu ikke mere.
Avatar billede bbs Nybegynder
27. oktober 2000 - 23:11 #1
Det har ikke noget med spørgsmålet at gøre, men måske skulle du overveje nyt design :0)
Avatar billede niels-en Nybegynder
28. oktober 2000 - 00:24 #2
Ja. Nyt design ville være en god ide :0)
Avatar billede niels-en Nybegynder
28. oktober 2000 - 00:26 #3
PS. Det er ikke kun KJK den er gal med det er også startsiden!!!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2000 - 01:48 #4
Har du sørget for, at Frontpage er indstillet til begge browsere, når du laver siderne?
Avatar billede bva Nybegynder
28. oktober 2000 - 22:11 #5
Svar til kharder - ja jeg har indstillet Frontpage til begge browsere.
Til i andre - hvad er der galt med designet - og desuden har det virket i begge browsere i et ½ år, men nu pludselig er der åbenbart sket et eller andet.
Avatar billede bva Nybegynder
29. oktober 2000 - 13:10 #6
Jeg har nu lavet en kopi af KJK siden og erstattet den oprindelige med den, og nu virker det igen. Hvad der var sket er der åbenbart ingen forklaring på. Hilsen Berit